Vəzifə: Çağrı mərkəzinin mütəxəssisi
İş qrafiki: 09:00 - 18:00 (Bazar ertəsi - Cümə)
Ünvan: Bakı şəhəri
NAMİZƏDƏ DAİR TƏLƏBLƏR:
• Ali təhsil;
• Müvafiq sahə üzrə azı 1 il iş təcrübəsi;
• Yaş həddi 22-30;
• Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı (ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir);
• Ofis proqramları ilə işləmək bacarığı;
• Bank və bank məhsulları üzrə dərin biliklərə və geniş məlumatlara malik olması;
• Ünsiyyətcil;
• Komandada işləmək bacarığı;
• Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
• Stressə davamlılıq;
• Yüksək nitq mədəniyyətinə sahib olmaq;
• Sahəyə aid olan qayda və normativləri bilmək;
• Müştərilərlə ünsiyyət qurmaq bacarığı.
İŞİN TƏSVİRİ:
• Daxil olan zənglərə cavab vermək;
• Müştərilərin bank məhsulları haqqında məlumatlandırması;
• Müştərilərə onların hesablarının vəziyyəti haqqında məlumat verilməsi;
• Müştərilərlə əlaqə saxlamaq;
• Satış yönümlü müraciətlərin cavablandırılması və yönləndirilməsi;
• Onlayn konsultasiyada müxtəlif kanallardan gələn müraciətlərin cavablandırılması.
Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu sətrində “Çağrı mərkəzinin mütəxəssisi” qeyd edərək [email protected] electron ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.