Ən çox baş verən marketinq səhvləri hansılardır? | Banco.az

Ən çox baş verən marketinq səhvləri hansılardır?

Sosial dövr indi marketinq dünyasının gələcəyini müəyyənləşdirir. İctimai işlə yanaşı, nəbz marketoloqları qavrayış idarəçiliyini buna uyğun olaraq tətbiq edirlər. Bəs ən çox baş verən marketinq səhvləri nələrdir?

1. Məzmun strategiyası olmadan marketinq.

Mayk Volpenin sözlərinə görə, köhnə qurd satıcılarının mantrası “qalıcı bağlanacaq”sa, bu günkü müasir marketoloqlar üçün bu mantra “efirdə olmaq” olaraq təyin edilə bilər. Marketinq və Satış mütəxəssisi David Meerman Scott, Volpe, rəqəmsal məzmun strategiyasına sahib olmayan markaların gizlətdiklərini və axtardıqlarını vurğulayır: Marketoloqlar üçün ən böyük maneə, məzmun planı ruhlandırıcı deyil və resursları yoxdur. Ancaq yaxşı bir məzmun strategiyası yaratmaq üçün böyük bir müəllif qrupuna ehtiyacınız yoxdur. Əslində markanızın gözləntilərini və müştərilərinizin başqa yerlərdə tapa bilmədiklərini əks etdirən diqqət mərkəzində bir öhdəlikdir. Effektli olmaq üçün cansıxıcı olmaq lazım deyil. Həmçinin Hollywood istehsal səviyyəsində iş görmək məcburiyyətində deyilsiniz.

2. Kontekstdən kənar məzmun təklif etmək.

Volpe’nin sözlərinə görə, bəzi markaların məzmun strategiyası var, ancaq tamaşaçıları haqqında heç bir təsəvvürləri olmadığı üçün boş bir salonda oynayırlar. Volpe məzmunun kontekstdə olmasının vacibliyini ümumiləşdirir. Nümunə olaraq edilən Razorfish araşdırması, 38% marketoloqun mövcud müştərilərdən hədəf marketinqə qədər gözləntiləri seqment edə biləcəyini ortaya qoydu.

Artıq aldıqları məhsulların satıldıqlarından daha çox müştərini qıcıqlandıran şeylər var. Qulaqlarınızı örtmək əvəzinə, hər mərhələdə necə bazar etdiyinizi bildirmək üçün vasitələr və texnologiyalardan istifadə edin. Bu kiçik addımlarla başlaya bilər, amma nəticədə bütün veb strategiyanızı əhatə etməlidir. Beləliklə, gözləntinizə uyğun olaraq təqdim etdiyiniz hər bir məzmun müştərilərinizlə qarşılıqlı əlaqə qurmaq üçün kontekstdədir və müştərilərinizə markanızla görüş üçün imkan yaradacaqdır. Amazon öz işini bu konsepsiya üzərində qurdu, lakin burada satıcılar üçün əsas dərs kontekstdə məzmunu uyğunlaşdırmaqdır.

3. Təmkinli və sabit düşünən qələbə qazanar.

Marketinqdə sürət vacibdir. Bir veb saytın yüklənməsi 3 saniyədən çox vaxt aparırsa, ziyarətçilərin 40% -i saytı tərk edir. Yaxşı və uyğun bir açar söz strategiyanız yoxdursa, bəlkə saytınız insanlarla əlaqəsizdir. Buradan başlayın və veb saytınızın planşet, mobil və digər cihazlara olan ehtiyacını necə ödədiyini sınayın. Ən başlıcası, yavaş yüklənən ana banner və ya kodların işlədiyi bölmələr əvəzinə zamana pul kimi baxın. Çünki bu həqiqətən marketinq dünyasındandır.

4. Davamlı danışmaq və ya özünüz haqqında yazmaq.

Bu marketinq səhvində Mike Volpe, hamımıza tanış olan bir xarakter tipini markalara uyğunlaşdırır: “Təsəvvür edin ki, bir nahar zamanı özü haqqında daim danışan, başqalarının dedikləri ilə maraqlanmayan və işini, həyatını və hobbisini reklam edən bir qonaq.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

Hamımız bu tiplərə nifrət edirik. Sosial mediaya gəldikdə, marketoloqlar istehlakçının dayanmadan öz markaları haqqında eşitmək istədiklərini güman edirlər. Əslində bu belə deyil. Top brendlər vaxtlarının 70-80% -ni əsas auditoriyasının həyatı və işinə əsaslanan məzmunu müzakirə etməyə həsr edirlər. Yalnız qalan 20-30% vaxtlarını məhsul və ya xidmətlə məşğul olur. Sosial mediaya gəldikdə, danışdığınız qədər dinləməyə vaxt ayırmaq lazımdır. İstehlakçınızın təcrübəsi, ehtiyacları, markanızla ən çox hansı mövzuda ünsiyyət qurduğuna və hansı məzmunun ən çox sosial yazılara təsir etdiyinə dair dediklərinə diqqət yetirin. Sonra onları eyni istiqamətdə markanızın ictimailiyinə uyğunlaşdırın.

5. Reklamlarınızı bilməməyiniz.

Mike Volpe marketinq rəqəmlərini bilməyin vacibliyini ifadə edərkən, marketoloqlara əvvəlcə, təlimatları nəzərdən keçirməyi tövsiyə edir. O vurğulayır və əlavə edir ki, saytınıza gələn trafikin təsirini və necə təəssürat yaratdığınıza rast gələ bilərsiniz: “Marketinq üst idarəçilər tərəfindən ‘sənət və sənətkarlıq’ olaraq görülür. Beləliklə nömrələrinizi bilmək nəinki şirkətinizin müvəffəqiyyətini, həm də marketoloq kimi karyeranızı müəyyənləşdirir.

6. Söz sayı

Bir yetkin insanın ortalama diqqət çəkmə müddəti 2,8 saniyədir, Tweet oxumaq üçün kifayətdir. Ancaq 210 səhifəlik e-book səhifəsini mənimsəmək üçün 2 saat gərəklidir. İstehlakçının udduğu məzmuna uyğun olacaq bir məzmun strategiyası yaratmaq üçün cəld hərəkət edin. Beyninizə ötürülən məlumatların 90% -i vizualdır. Brendinizlə nə etdiyinizi söyləmək əvəzinə, onu göstərməyə daha çox vaxt sərf edə bilərsiniz. Bu, yalnız veb saytınızda deyil, həm də sosial kanallarınızda etibarlı olmalıdır. Vizual məzmun yalnız həzm olunmur, həm də daha çox sosial paylaşma imkanları təqdim edir. Ayrıca rəqəmsal marketinqin gələcəyinə gedən yol, markanızın uğurlu marketinq strategiyaları üzərindədir.

markzone.az

Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

Facebook

Instagram

Telegram

Ən sərfəli krediti almaq üçün müraciət et