Təkamülə uğramış məşhur loqolar | Banco.az

Təkamülə uğramış məşhur loqolar

Texnologiya çox sürətlə dəyir. Bəzən hətta ən nəhəng texno-şirkətlər belə əzəmətini qoruyub saxlamaq üçün yeniliyə əl atırlar. Bu dəyişiklik çox zaman özünü onların loqolarında göstərir. Bu bir faktdır ki, əksər şirkətlər öz loqolarını dəfələrlə dəyişiblər. Əgər siz onların orijinal loqolarına baxsanız, tanımaq çox çətin və ya mümkünsüz olar. 

Dünyaca məşhur brendelerin loqolarının necə dəyişikliyə uğradığını aşağıdakı şəkillər vasitəsilə görə bilərsiniz.

Yahoo öz loqosunda sonuncu dəfə 2013-cü ildə dəyişiklik edib.

Google öz loqosundakı hərəkətli effekti və kölgəni götürərək, daha müasir görünüş verib.

Apple-in 1977-ci ildə tətbiq etdiyi göyqurşağının rənglərini əks etdirən dizayn bəyənilsə də, şirkət 2013-cü ildə 3D formatında daha sadələşmiş loqoya keçid etdi.

Samsung öz mavi loqosuna 1993-cü ildən bəri keçib.

Microsoft demək olar ki, yarandığı gündən etibarən, hər onillikdə öz loqosunu təkmilləşdirib.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

Nokianın ilk loqosunda təsvir olunan balıq, gümankı şirkətin birinci ofisinin qarşısında yerləşən çalı simvolizə edirdi.

İBM öz loqosunu sonuncu dəfə 1972-ci ildə dəyişib və bu hələdə dünyada ən asan və tez tanınan loqolardan biridir.

Hewlett Packard (HP) yarandığı andan, yəni 1939-cu ildən etibarən öz dizaynında çoxlu dəyişiklik etsə də, bu dəyişiklik həmişə ənənəvi 2 hərfdən kənara çıxmayıb.

Amazon.com dizaynındakı son dəyişikliyi 2002-ci ildə edib.

Playstation-un isə indiyə kimi 20-dən artıq loqosu olub.