Müəllif:Mehin Qasımova/Banco.az
"Qlobal iqtisadiyyatdakı tənəzzül səbəbiylə bu il moda dünyası üçün çətin il olacaq".
Banco.az xəbər verir ki, bunu Chanel-in prezidenti Bruno Pavlovski deyib.
Məlumata görə, fransız brendi olan "Chanel" artıq satışların azalması ilə üz-üzədir və gələcəkdə bu tendensiya daha da güclənə bilər.
"Mənim kristal topum yoxdur, amma vəziyyət 2023-cü ildə gördüyümüzdən daha çətin olacaq",- deyə şirkətin prezidenti xəbərdarlıq edib.
Oxşar tendensiyalar bütün dünyada müşahidə olunur və bunun səbəbi əsasən iqtisadi xarakter daşıyır.
"Dəbdəbəli mallara tələbat daim arta bilməz, ona görə də müəyyən azalma normaldır. Ən böyük alıcılar brendə sadiq qalmaqda davam edirlər, lakin yeni və “təsadüfi” auditoriyanın marağı azalıb",-deyə Bruno qeyd edib.
Analitiklər hesab edir ki, lüks brendlər getdikcə daha çox varlı alıcılara inanırlar.
İnflyasiya ən böyük alıcılar qrupu olan orta təbəqənin gəlirlərini azaldıb.
Burberry-nin səhmləri xəbərdarlıq fonunda noyabrın 16-da dəyərinin beşdə birini itirərək 11 faiz ucuzlaşıb.
KPMG audit şirkətinin məlumatına görə, Aİ -nin müxtəlif ölkələrində respondentlərin 54 faizi artıq brendə fikir vermir. Yanlız məhsulun qiymət və keyfiyyətinə üstünlük verirlər. Firmanın analitikləri hesab edirlər ki, Avropa iqtisadiyyatında gözlənilən tənəzzül səbəbindən bu tendensiya 2030-cu ilə qədər güclənəcək. Oxşar tendensiyalar Rusiyada da qeydə alınır. Moda Konsaltinq Qrupunun (FCG) baş direktoru Anna Lebsak-Kleymans qeyd edib ki, kütləvi bazar seqmentində geyim və ayaqqabılara tələbat artır, orta qiymətə və lüks mallara tələb isə azalır. Eyni dövrdə ölkədə premium geyim və ayaqqabıların satış həcmi 10 faizdən 8 faizə düşüb. Bəzi rus brendləri MDB ölkələrində geyim istehsalına başlayıb. Mütəxəssislər böhrandan çıxış yolunun istehsalçıların xərclərini azaltmaq və digər xammala keçmək olduğunu deyirlər. Ancaq lüks mallara gəldikdə, bu, yalnız qismən mümkündür - əks halda keyfiyyət zərər görəcək.
2023-cü ildə ən çox axtarılan şirkətlər sırasına "Zara", "Adidas", "Nike", "Stone Island" və "Massimo Dutti" daxildir.
Lakin bu bazar da bahalaşmadan xilas olmayıb. Baon kommersiya şəbəkəsinə görə, moda sənayesi üçün bütün xammalın 50 faizindən çoxu (təkcə premium seqment daxil olmaqla) xaricdə alınır. 2024-cü ildə qiymət artımları qaçılmazdır, lakin təsəlli bunun ümumi tendensiya olmasında tapıla bilər. Analitiklərin fikrincə, gələn il geyim və aksesuarların qiyməti də bir qədər artacaq, lakin inflyasiyanın yavaşlama sürətinə uyğun olaraq bu proses baş verəcək.
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!