Menecer olmağın çətinlikləri nələrdir? | Banco.az

Menecer olmağın çətinlikləri nələrdir?

Əksər işçilər işlərində menecer səviyyəsinə qalxmaq istəyirlər. Bir iş görmək və müdirə hesabat vermək əvəzinə, bunları etmək üçün sıradan bir vəzifədə olmağın daha yorucu olduğunu düşünürlər.

Kənardan idarəçi olmaq işçi olmaqdan daha az stresli kimi görünür. Menecerlər iclaslar keçirir, planlaşdırır, əlaqələndirir, rəhbər tutur, qərar verir. Sanki işləri görən və bütün streslərə düçar olan işçilərdir. Üstəlik, menecerlərin imtiyazları hər bir işçini cəlb edir.

Amma əslində bu kənardan göründüyü kimi deyil. Rütbəsindən asılı olmayaraq, idarəetmə eyni zamanda bir neçə rol tələb edən son dərəcə stresli bir işdir. Bir menecer nə qədər məsuliyyət alırsa və yüksəlirsə, stressi də bir o qədər artır.

İdarəetmə vəzifəsi, öz təbiəti ilə sonsuz bir vəzifədir. Memarın işi bina bitdikdə, vəkilin işi dava bitdikdə bitir, aşpazın işi bişirdikdən sonra bitir, amma müdirin işi heç bitmir. Çünki menecerin əsas işi uğur qazanmaqdır və uğurun əldə edilib-edilmədiyini çox vaxt heç kim bilmir. Hər zaman daha yaxşısını etmək mümkün olduğu üçün rəhbərlərin işi və stressləri davam edir.

Bundan əlavə, hər kəs menecerlərin cavab, qərar və ən əsası özləri üçün vaxt ayırmalarını gözləyir. Bu, menecerlərin səhərdən axşama qədər, hətta şəxsi həyatları üçün də yüksək sürətlə işləmələrini zəruri edir.   Menecerlər hətta qəhvə içmək və ya iş olmadan nahar etmək imkanına sahib deyillər.

İdarəetmə vəzifəsinin ən çətin tərəflərindən biri bir gündə bir sıra fərqli mövzular, bəzilərində qısa və bəzilərində isə uzun danışıqlar və görüşlər keçirməkdir. Bunların hər birinə qayğı göstərmək, cəmləşdirmək, fəal dinləmək və təsirli qərarlar qəbul etmək olduqca çətindir.

Gözlənilməz pozuntular, məhsul və ya xidmətdən narazılıq, iqtisadiyyatdakı gözlənilməz dalğalanmalar, əhəmiyyətli bir məsuliyyəti öz üzərinə götürən bir işçinin ayrılması, rəqiblər tərəfindən gözlənilməz hərəkətlər, tədarükçülərdən yaranan problemlər, mərkəzi və ya yerli rəhbərliyin şirkətin iş şəraitini dəyişdirən qərarları, ailə quran, doğuş edən, xəstələnən işçilərə diqqət yetirmək məsuliyyəti rəhbərlərin demək olar ki, bütün həyatını əhatə edir.

Bundan əlavə məhdud resurslar ayırmaq, yeni resurslar yaratmaq, bəzi işçilərə yeni vəzifələr vermək, başqalarının vəzifələrini dəyişdirmək və hər şeydən əvvəl bütün bu şərtlər daxilində şirkətin hədəfinə çatmağa çalışmaq menecerlərə böyük təzyiq yaradır.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

Rəhbərlik qərar qəbul etməkdir. Bütün səviyyədəki menecerlər həm qərarlar verir, həm də işçilərinin verdiyi qərarları təsdiqləyir və ya rədd edirlər. Qəbul edilmiş və ya rədd edilən hər bir qərar mütləq bir çox insanı inandırmağı və bir çox münasibətləri idarə etməyi tələb edir. İşi çox yüksək sürətlə, daim dəyişən şərtlərlə, məhdud vaxt və resurslarla qərar verməklə başa çatdırmaq olduqca çətin bir prosesdir.

Bu çağırış hansı sektorda olmasından asılı olmayaraq hər bir menecerə aiddir. Müdirin vəzifələrini işçilərinə həvalə etmək yükü müəyyən dərəcədə yüngülləşdirir, lakin köçürülən hər bir iş daha ciddi bir nəzarət gətirir. Üstəlik, heç bir menecerin vəzifələrini təhvil verdikdə məsuliyyətlərini təhvil vermək şansı yoxdur. Kim iş görürsə, kim qərar verirsə, idarə etdiyi sahənin bütün məsuliyyəti menecerin üzərinə düşür.

İdarəetmə işləri təbiidir. Hər bir menecer eyni zamanda həm strateq, həm diplomat, həm vasitəçi, həm də danışıqçı olmalıdır. Hər bir idarəçi bu rolların haqqını vermək üçün tez-tez şəxsi həyatını qurban verir. Demək olar ki, hər bir menecerin uşaqları, ailəsi və dostları onun həmişə məşğul olduğunu şikayət edirlər. Bu tək bir insanın asanlıqla həll edə bilmədiyi bir təzyiqdir.

Menecerin məsuliyyətini öz üzərinə götürməyə çalışan hər kəs stres idarəçiliyini mənimsəməli və bunun əvvəlcədən işin bütün həyatını əhatə edəcəyini qəbul etməlidir.

markzone.az

Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

Facebook

Instagram

Telegram

Ən sərfəli krediti almaq üçün müraciət et