Ümumi məlumat
Kapital Bank namizədləri İnzibati İdarəetmə Departamentində Satınalma üzrə Mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər
- Satınalmaların təşkili və tələb olunan sənədləşmə işlərinin aparılması;
- Satınalma ilə bağlı hesabat, təqdimat, müqavilə və s. sənədlərin hazırlanması;
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi.
Tələblər
- Ali iqtisadi təhsil;
- İT avadanlıqlar, proqram təminatı və lisenziyaların təmin olunması üzrə iş təcrübəsinin olması arzuolunandır
- Marketinq, reklam məhsulları və yerləşdirmələr üzrə iş təcrrübəsinin olması arzuolunandır
- Operativlik, çevik qərarvermə və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları;
- Xarici bazar qiymətlərinin təhlili və müqayisəli təhlil bacarığının olması;
- Əla səviyyədə Azərbaycan, Rus və İngilis dili biliyi;
- Satınalma və təchizat sahəsində 3 illik iş təcrübəsi;
- Yüksək səviyyədə MS Excel və MS Word biliyi.
CV-lərinizi, mövzu hissəsində “Satınalma üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.