Rabitəbank
Marketinq Departamentinin Direktoru
Vakansiya haqqında məlumat:
Rabitəbank Marketinq Departamentinin Direktoru vəzifəsinə işə qəbul elan edir!
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bankın ümümi strategiyası çərçivəsində Marketinq fəaliyyətinin və siyasətinin müəyyən edilməsini təşkil etmək;
- Bankın Strateji İnkişaf Planından irəli gələn işlərin həyata keçirilməsini təşkil etmək;
- Müvafiq şöbələr ilə birgə marketinq, reklam və ictimaiyyətlə əlaqələr üzrə tədbirlər planının və illik büdcənin işlənib hazırlanmasında iştirak etmək;
- Bankın brendinin gücləndirilməsi və imicinin yüksəldilməsi üzrə tədbirlərin hazırlanması və həyata keçirilməsini təşkil etmək;
- Bankın rəqəmsal marketinq siyasətinin hazırlanması, rəqəmsal marketinq layihələrinin idarə edilməsi:
- Mövcud məhsul və xidmətlərin keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması, müştəri məmnuniyyətinin artırılması və onlarla bağlı qaydalara əlavə və dəyişikliklərin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Bankın marketinq siyasətinin inkişafını həyata keçirmək üçün məhsulların bazar araşdırmasının təhlilinə əsaslanaraq istehlak tələbatının və rəqib bankların bazar payının proqnozlaşdırılmasını təmin etmək;
- Departament tərəfindən müxtəlif növ marketinq araşdırmalarının və təhlillərinin təşkil edilməsivə keçirilməsini təmin etmək;
- Departament tərəfindən marketinq proqramlarının, reklam və PR kampaniyalarının / aksiyaların, stimullaşdırıcı və digər lotereya aksiyalarının hazırlanmasını, eləcə də bankın məhsul və xidmətlərin imici ilə bağlı təşviqat kampaniyalarının keçirilməsini təmin etmək;
- Bankın cari və potensial tərəfdaşları ilə biznesin inkişafı və marketinq sahəsində əlaqələrin qurulması, əməkdaşlıq layihələrinin və reklam / PR aksiyalarının hazırlanması və tətbiqini təmin etmək;
- Bank strukturlarının reklam və promo məhsullarına ehtiyacının müəyyən etmək;
- Bankın filial şəbəkəsində vahid korporativ standartların tədbiqi və inkişaf etdirilməsini təşkil etmək;
- Departament tərəfindən Bankın informasiya siyasətinin müəyyən edilməsini, məlumat-mətbuat xidmətinin həyata keçirilməsini, Bankın fəaliyyətinin müxtəlif vasitələrlə KİV-lərdə işıqlandırılmasını təşkil etmək;
- Bankın tərəfindən korporativ tədbirlərin və təqdimatların, eləcə də Bankın iştirakı / aidiyyatı olan digər biznes və sosial xarakterli tədbirlərin hazırlanmasıın və keçirilməsinin təşkil edilməsində iştirak etmək;
- İllik Marketinq büdcəsinin hazırlanması, təsdiq edilməsi və maliyyə vəsaitin idarə edilməsinə dair təkliflər verilməsi, həmçin büdcəyə əsasən bankın illik reklam planının hazırlanması və icrasının təmin edilməsi;
- Daim Bankın imicini və mənafeyini qorumaq;
- Bankın ümumi strateji planı çərçivəsində marketinq strategiyası və bu strategiyanın əməliyyat planları təsdiq olunduqdan sonra, bu planların icrasından irəli gələn fəaliyyəti həyata keçirilməsini təşkil etmək;
- Tabeçiliyində olan əməkdaşların qiymətləndirilməsini həyata keçirmək, onların bilik və bacarıqlarının artırılması üçün lazımi səylər göstərmək ("workshop"ları, təlimləri və müvafiq görüşləri təşkil etmək və s.);
Vəzifə üzrə tələblər:
- İqtisadi, biznes və ya maliyyə sahəsində ali təhsilin olması;
- Marketinq sahəsində ən az 5 – il iş təcrübəsinin olması;
- Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus və İngilis ;
- Komandada və fərdi işləmək qabiliyyətinin olması;
- Məsuliyyətli, işgüzar və komunnikasiya qabiliyyətinə malik olmaq;
Əgər Siz yuxarıda sadalanmış kriteriyalara uyğunsunuzsa CV-lərinizi mailın mövzu hissəsində müraciət etdiyiniz vəzifənin adını göstərməklə [email protected] mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Qeyd etmək istərdik ki, fotoşəkil əlavə edilmiş CV-lərə üstünlük veriləcək və yalnız ilkin incələmədən keçmiş namizədlər müsahibələrə dəvət alacaqlar.