Bankların müştərilərinə təqdim etdiyi əsas xidmətlərdən biri məlumat mərkəzləridir. Demək olar ki, potensial və faktiki müştərilərin hamısı bankların təqdim etdiyi bu xidmətdən istifadə edirlər. Məlumat mərkəzləri bankın məhsul və xidmətləri barədə müştərilərə ətraflı məlumat verməklə məşğuldurlar.
Bəzən Call Center işçiləri öz xoş rəftarları ilə banka rəğbət qazandırsa da, bəzən də verilən sərt cavablar banka olan inamın azalmasına səbəb olur. Məlumat mərkəzinin operativ işləməsi, Məlumatın dolğun verilməsi və xoş rəftar bankın imicinin yüksəlməsinə səbəb olur.
Bugünkü məqaləmizdə bankların təqdim etdiyi bu xidmət barədə məlumat verəcəyik.
Təqdim etdiyimiz cədvəldə bankların məlumat mərkəzlərinin zəngə cavab vermə müddəti, operativlik, məlumatın dolğunluğu və müştəri məmnuniyyəti kimi xüsusiyyətləri təqdim olunmuşdur. Meyarlar 5 ballıq sistemlə qiymətləndirilmişdir:
5 - Əla
4 - Yaxşı
3 - Kafi
2 - Qeyri-kafi
Buyurub cədvəllə tanış ola bilərsiniz:
Bank |
Cavablandırma |
Məlumatın |
Operativlik |
Müştəri |
Nəticə |
AccessBank |
1 dəq. |
5 |
5 |
5 |
15 |
AFB Bank |
1 dəq. |
4 |
5 |
5 |
14 |
AGBank |
1 dəq. |
5 |
4 |
5 |
14 |
Amrahbank |
1 dəq. |
4 |
5 |
5 |
14 |
ASB Bank |
1 dəq. |
5 |
5 |
5 |
15 |
Atabank |
1 dəq. |
5 |
5 |
5 |
15 |
Atrabank |
1 dəq. |
3 |
4 |
5 |
12 |
Azər-Türk Bank |
1 dəq. |
5 |
5 |
5 |
15 |
Bank Avrasiya |
1 dəq. |
4 |
4 |
5 |
13 |
Bank of Azerbaijan |
1 dəq. |
5 |
5 |
4 |
14 |
Bank of Baku |
1 dəq. |
4 |
5 |
5 |
14 |
Bank Respublika |
1 dəq. |
5 |
5 |
4 |
14 |
Bank Silk Way |
6 dəq. |
4 |
2 |
4 |
10 |
Bank Standard |
1 dəq. |
5 |
5 |
5 |
15 |
Bank Technique |
1 dəq. |
4 |
5 |
4 |
13 |
Beynəlxalq Bank |
4 dəq. |
4 |
3 |
4 |
11 |
BTB Bank |
2 dəq. |
4 |
2 |
2 |
8 |
Deka Bank |
1 dəq. |
3 |
4 |
4 |
11 |
Dəmirbank |
1 dəq. |
5 |
5 |
5 |
15 |
Expressbank |
1 dəq. |
5 |
5 |
5 |
15 |
Kapital Bank |
1 dəq. |
5 |
5 |
5 |
15 |
Muğanbank |
1 dəq. |
5 |
3 |
5 |
13 |
NBC Bank |
1 dəq. |
5 |
4 |
4 |
13 |
Nikoil Bank |
1 dəq. |
5 |
5 |
5 |
15 |
Parabank |
1 dəq. |
5 |
5 |
5 |
15 |
Paşa Bank |
1 dəq. |
5 |
5 |
5 |
15 |
Rabitəbank |
1 dəq. |
5 |
5 |
5 |
15 |
Turanbank |
1 dəq. |
5 |
5 |
4 |
14 |
Unibank |
1 dəq. |
5 |
5 |
5 |
15 |
VTB Bank |
1 dəq. |
5 |
5 |
5 |
15 |
Xalq Bank |
1 dəq. |
5 |
5 |
5 |
15 |
Yapı Kredi Bank Azərbaycan |
1 dəq |
5 |
5 |
5 |
15 |
Zaminbank |
1 dəq. |
3 |
5 |
4 |
12 |
Qeyd: Qiymətləndirmə məlumat mərkəzlərinə müştəri qismində zəng edərək və tamamilə obyektiv yanaşma ilə aparılmışdır.
Siz həmçinin, bu keçidə daxil olaraq bankların məlumat mərkəzi və baş ofis nömrələri ilə tanış ola bilərsiniz.
Bəzən zəngə cavab vermə müddəti qısa və ya olduqca uzun çəkə bilər. Bu həmin an banka edilən müraciətlərin sayından asılıdır.
Əgər sizə call center işçisi kimi çalışmaq maraqlıdırsa siz buraya daxil olaraq, bu iş barədə məlumat ala bilərsiniz.
"Müştəri hər zaman haqlıdır". Lakin unutmaq olmaz ki, Call Center işçiləri də insandır və bu iş olduqca çətindir. Hər bir halda anlayışlı olmaq olar.
Xoş söhbətlər... :)
Günel Abduraxmanova / Banco.az