Vakansiya haqqında məlumat:
| Kateqoriya: |
İnşaat |
| İş növü: |
Tam iş günü (Full-time) |
| Tələb olunan iş təcrübəsi: |
1 ildən 3 ilə qədər |
| İş yeri: |
Azərbaycan / Bakı |
| Təhsil: |
Bakalavr |
| Dillər |
Səviyyə |
| Azərbaycan |
Ana dili |
| İngilis |
Əla |
| Rus |
Əla |
|
| İT bilikləri: |
Microsoft Office |
| Öhdəliklər: |
- Hesabatların, məktubların, məqalələrin və s. hazırlanması daxil olmaqla, direktora bütün inzibati köməkliyin göstərilməsi;
- Səyahətlərin təşkili və viza işlərinin əlaqələndirilməsi, səyahət qrafiklərinin tərtib edilməsi;
- Telefon zənglərinin, sorğuların və müraciətlərin qeydə alınması və lazım gəldikdə istifadə edilməsi;
- İclasların və konfransların təşkil edilməsi və planlaşdırılması, iclasın protokolunun yazılması;
- Qeydlər üçün jurnalın tutulması və görüşlərin təyin edilməsi;
- İnzibati işlərin yüksək səviyyədə aparılması və lazım gəldikdə daxili və xarici sənədlərin hazırlanması üzrə təlimatların verilməsi;
- Sənədlərin, qısa xülasələrin, hesabatların, təqdimatların və s. hazırlanması;
- Sorğular və müraciətlərin müvafiq şəkildə idarə edilməsi.
|
| Namizəddə tələblər: |
- Bakalavr dərəcəsi;
- Həvəsli, güclü təşkilatçılıq/vaxtı idarəetmə bacarıqları və detallara fikir verməklə çoxsaylı tapşırıqları yerinə yetirmək qabiliyyəti;
- Problemin təhlili və problemi həll etmə bacarıqları;
- Mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
- Məlumatlarla məxfi şəkildə işləmək bacarığı;
- Diqqətcil, məsuliyyətli, cəld, çalışqan;
- İşə zirək və çevik yanaşma;
- Gərgin şəraitdə işləmək və qoyulmuş müddətlərə əməl etmək qabiliyyəti;
- Çoxsaylı tapşırıqları yerinə yetirmək və gündəlik iş yükünü sıralamaq qabiliyyəti.
|
Müraciət üçün buraya daxil olun.