Brend Menecer
Filialın fəaliyyətini təşkil etmək;
Müştərilərin yüksək səviyyədə xidmət olunmasını təmin etmək;
Yeni müştərilərin cəlb edilməsini təmin etmək ;
Filialın işini gündəlik olaraq planlaşdırmaq, koordinasiya və nəzarət etmək ;
Təşkilatın təklif etdiyi bütün növ kredit məhsullarının satışını təşkil etmək ;
Filialın kredit planının yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək;
Filialın kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət etmək;
Problemli kreditlərlə işləmək.
Ali təhsil (İqtisadiyyat, və ya maliyyə-kredit sahəsində təhsilə üstünlük verilir);
İqtisadi və biznes təhlilləri aparmaq qabiliyyəti;
Ən azı 2 il idarəçilik təcrübəsi;
Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
Komanda yaratmaq, təlimləndirmək və idarə etmək bacarığı;
Azərbaycan dilində səlis danışmaq, rus dilində müəyyən səviyyədə biliyə malik olmaq.
CV-ləri, habelə suallarınızı elektron ünvanımıza göndərə bilərsiniz: [email protected]