Müəllif:Ayşən İmanova/Banco.az
“Amazon” Hindistanda dəbli və sərfəli məhsullar təklif edən “Bazaar” adlı geyim mağazası açıb.
Banco.az xəbər verir ki, Hindistan bu günə qədər ölkəyə 11 milyard dollardan çox sərmayə qoymuş “Amazon” üçün əsas xarici bazardır.
Həmçinin Android üçün tətbiqində şirkət "əngəlsiz" çatdırılma, sıfır tövsiyə haqqı və böyük müştəri bazasına çıxış vəd edən onlayn mağaza da istifadəyə verib.
Əlavə olaraq, “Amazon” yaxın 15 il ərzində data mərkəzlərinin tikintisinə 150 milyard dollar xərcləməyi planlaşdırır. Bu addım texnoloji nəhəngə süni intellekt proqramlarının və digər rəqəmsal xidmətlərin gözlənilən artımının öhdəsindən gəlməyə imkan verəcək.
Qeyd edək ki, bu xərclər Amazon-a bulud xidmətləri bazarında ikinci yeri tutan Microsoft-dan təxminən iki dəfə çox olan birinci yerini qoruyub saxlamağa imkan verəcək.
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!