Müəllif:Mehin Qasımova,Banco.az
"TikTok" 2025-ci ildə Çində ən qiymətli brend olaraq qalacaq.
Banco.az xəbər verir ki, "TikTok" sosial şəbəkəsinin brend dəyəri il ərzində 26% artıb (105,8 milyard dollara qədər).
Çinin enerji şəbəkəsi şirkəti "State Grid Corporation" (+20%, 85,6 milyard dollar) üçüncü yerdən ikinci yerə yüksəlib.
Sonrakı üç yeri banklar tutub: "China Construction" Bank (+19,5% - 78,4 milyard dollar), "Agricultural Bank Of China" (+16, 70,2 milyard dollar), "Bank of China" (+26,5%, 63,8 milyard dollar). Yeddinci yeri güclü spirtli içki brendi "Moutai" (+16,5%, 58,4 milyard dollar) qoruyub.
Telekommunikasiya brendi "China Mobile" 6% artaraq 47 milyard dollara yüksələrək doqquzuncu yerdən səkkizinci yerə yüksəlib. "Tencent" ötən il onuncu yerdən 44 milyard dollarla doqquzuncu yerdə qərarlaşıb. Sığorta brendi "Ping An" səkkizinci yerdən onuncu yerə düşüb (-2,6%, 43,2 milyard dollar).
"WeChat" brendi ilk 10-luqdan düşdü və bu il on üçüncü yerdədir.
Ən sürətlə böyüyən brend dəyəri 3,1 dəfə artaraq (1,8 milyard dollara qədər) Little Swan olub. Bu ad altında "Midea Group" paltaryuyan maşınlar və kondisionerlər istehsal edir.
İcmalda qeyd olunur ki, Çində 100 ən bahalı brendin ümumi dəyəri 2 trilyon dollara çatıb.
İlk 100-lükdəki 64 bank brendinin ümumi dəyəri il ərzində 4% artaraq 467,6 milyard dollara çatıb.
Reytinqə üç avtomobil markası daxil olub, onların sayını 30-a çatdırıb və ümumi marka dəyərini 3% artırıb. BYD ən qiymətli avtomobil markasıdır (+16%, 14 milyard dollar).
"PetroChina Co." (+17%, 33,3 milyard dollara qədər) və "Sinopec" (+5%, 29,8 milyard dollar) bütövlükdə 8% (72 milyard dollara qədər) artım nümayiş etdirən neft-qaz sənayesində ən qiymətli brendlər oldu. Bu sektorda cəmi altı brend təmsil olunur.