Mükafata layiq görülmüş Yapon dizayner Taku Oomura bəzi şirkətlərin loqoları ilə bağlı fərqli bir çalışma həyata keçirib. Oomura, “Cəhd etmə və Yanılma” adını verdiyi bu çalışmasında 3D effektindən də istifadə edərək tez-tez rastlaşdığımız məşhur loqoları gündəlik həyata inteqrasiya edib. Nəticələr isə olduqca maraqlıdır:
Həmçinin oxu: Ən qeyri-adi dizayn nümunələri
1. Adobe – Paltar asılqanı
2. Nike – Məktub açan
3. Honda – Qapaq açan alət
Həmçinin oxu: Google haqqında bilmədiyiniz 14 qeyri-adi fakt
4. Twitter – Meyvə soyan
5. Adidas – Qələm qabı
6. Yahoo – Platforma
7. Nike Air Jordan – Paltar asılqanı
Həmçinin oxu: Qeyri-adi həyat tərzləri ilə diqqət çəkən milyarderlər
8. McDonalds – Əlfəcin
9. Louis Vitton – Salfet qabı
Həmçinin oxu: Hansı adları şirkət adı olaraq istifadə etmək OLMAZ?
10. Youtube – Pozan
11. Coca-Cola – Biləklik, üzük
Həmçinin oxu: Qeyri-adi REKORDLARA imza atan şirkətlər
12. Bluetooth – Aksesuar
13. Toys“R”us – Qapaq açan alət
Həmçinin oxu: Dünyanın ən qeyri-adi ofisləri
Tamara Mustafayeva, Banco.az