Hər bir şirkətin və ya biznesin ən mühüm məqsədlərindən biri böyüməkdir. Yarandığı gündən məhdud büdcə ilə fəaliyyət göstərən və az sayda işçisi olan şirkətlər orta və uzunmüddətli perspektivdə böyümək üçün müəyyən strategiya müəyyən etməlidirlər.
Bu çətin və uzun prosesdə bəzi üsulları tətbiq etməklə böyümə prosesini sürətləndirmək mümkündür.
Banco. az biznesi böyütmək üçün 3 əsas yolu təqdim edir:
Strategiyanızı və Məqsədlərinizi Müəyyən edin
Şirkətlər yarandığı gündən müəyyən strategiya və məqsədlərə uyğun hərəkət etməlidir. Qısa və ya uzun müddətə planlaşdırmaq üçün şirkətin cari aktivlərini, resurslarını və inkişafını təhlil etmək vacibdir. Strategiyanı təyin edərkən, təcrübə, kadr hazırlığı, qazanc və vaxt kimi hansı amillərə üstünlük veriləcəyini bilməlisiniz. Bu məqamda dövrün sektoral şərtlərini, şirkətin uzunmüddətli hədəflərini və müştəri miqyasını nəzərə almaq faydalı olardı.
Kommersiya məqsədi ilə qurulan şirkətlərin ən mühüm məqsədi qazanc əldə etməkdir. Bu mənada hədəflər şirkətin böyüməsi və qazanc əldə etməsi üçün strategiyalar qədər vacibdir. Mənfəət və satış üçün həftəlik, aylıq və ya illik hədəflər təyin etmək bunun ən asan yollarından biridir. Müəyyən etdiyiniz müddət ərzində hədəflərinizə nə qədər yaxın olduğunuzu mütəmadi olaraq təhlil etməlisiniz.
Hədəf Auditoriyanızı və Rəqiblərinizi Müəyyən edin
Şirkətinizin və ya kiçik biznesinizin kimə xitab etdiyini bilmək vacibdir. Xüsusilə çox populyar və yüksək potensiala malik bazarda hədəf auditoriyası kifayət qədər böyük olacaq. Hədəf auditoriyasına çatmaq üçün bu auditoriyanın profilini yaxşı bilmək lazımdır.
İstehlakçıların tələblərini, gözləntilərini və ehtiyaclarını anlayaraq düzgün məhsul və xidmətləri təklif etmək son dərəcə vacibdir. Böyümə prosesi zamanı hədəf auditoriyanın tələb və ehtiyaclarının daim dəyişəcəyini nəzərə almaq da faydalıdır.
Orijinal əsərlər həmişə daha çox diqqət çəkir. Buna görə də sənayeni və rəqibləri bilmək və təhlil etmək çox vacibdir. Hazırkı şəraitdə orijinal ideyaları ilə seçilən şirkətlərin böyümək və rəqiblərini üstələmək ehtimalı daha yüksəkdir. Ona görə də rəqiblərin fəaliyyətini izləmək və ona uyğun strategiyalar müəyyən etmək lazımdır.
Büdcənizi düzgün analiz edin, nəticələrə fokuslanın
Xüsusilə məhdud büdcələrlə başlayan kiçik və orta şirkətlər böyümə mərhələsində maliyyə qaynaqları tapmalı ola bilərlər. Bunun üçün investorlarla görüşmək, qrant və kreditlərdən yararlanmaq faydalı olacaq.
Bəzi hallarda şirkətlər böyümə planlarını həyata keçirərkən büdcələrini artırmaq üçün mənbə tapa bilmirlər. Bu neqativ halın qarşısını almaq üçün şirkətin yaradılmasından ehtiyat tədbirləri görmək lazımdır. Böyümə strategiyaları müəyyən edilərkən büdcə də nəzərə alınmalı və bəzi mənbələr qorunmalıdır.
Qısa müddətdə biznesi və ya şirkəti böyütməyin ən asan yollarından biri alınan nəticələrin statistik məlumatlarını saxlamaqdır. Hesabatlar və statistik məlumatlar strategiyaların nə qədər yaxşı həyata keçirilə biləcəyi və məqsədlərin nə qədər yaxın olduğu haqqında ən dəqiq məlumatı verir.
Məhsul və ya xidmətiniz nə qədər keyfiyyətli və keyfiyyətli olursa olsun, hədəf auditoriyanıza çata bilməsəniz, satış etmək və buna görə də böyümək sizin üçün çətin olacaq. Bu gün rəqabətin artdığını nəzərə alsaq, həm ucuz, həm də sürətli marketinq üsullarına müraciət zərurəti ön plana çıxır.
Hal-hazırda rəqəmsal marketinq strategiyalarına təkcə kiçik və orta bizneslər deyil, böyük şirkətlər də üstünlük verir. Onlayn platformalarda hazırlanan reklamlar hədəf auditoriyaya çatmağı və məhsul və ya xidməti tanıtmağı çox asanlaşdırır.
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!