Sağ əlin verdiyini sol əl bilməz deyiblər. Amma Korporativ Sosial Məsuliyyət zamanı bunun bilinməsi əsas şərtdir.
KSM nədir?
Qloballaşan iqtisadiyyat və çətinləşən rəqabətin dolayı təsiri ilə əhəmiyyət qazanan Korporativ Sosial Məsuliyyət (KSM), yeni dünya vizionunda şirkətlərin etibar rəhbərliyi, yüksək marka dəyəri və sadiq müştəri yaratmaq üçün tətbiq etdiyi bir siyasətdir.
Günümüzdə rəqabətin güclənməsi KSM-in yaradılmasına səbəb olmuşdur.
KSM nə sponsorluq, nə də xeyriyyəçilikdir.
Bu qanunvericiliyə uyğun olaraq, qanuni öhdəliklərdən kənara çıxaraq, şirkətlərin könüllülük prinsipi üzərində gördükləri, cəmiyyət üçün hər hansı bir faydası olan işlərdir…
KSM şirkətin cəmiyyətə qarşı nə dərəcədə maraqlı olduğunu və onların kommersiya maraqları ilə yanaşı, cəmiyyətə olan marağınında olduğunu göstərir.
Gerçək mənada, bir KSM layihəsi uzunmüddətli, nüfuzlu, ictimai fayda verən və qalıcı fayda təmin edən işləri özündə saxlayır. KSM bütöv marketinqin bir ölçüsündə, şirkət tanımasının bir vasitəsində, xalqla əlaqələrin bir hissəsində və şirkət mədəniyyətinin məzmununda əks olunur. KSM cəmiyyətin və ətraf mühitin qorunmasına və inkişaf etməsinə yönələn könüllü davranış mədəniyyətidir. Bu zaman iqtisadi qayğılar güdülmür. KSM strategiyasını uğurla tərtib edən bir şirkət, xalqdan inam və etibarı təmin etmiş sayılır. KSM-ə malik bir şirkətə nəzər saldıqda belə bir mənzərə canlanır. O, həmişə istehlakçılarını düşünür, cəmiyyətin maraqlarına diqqət yetirir, xalqını sevir. Hörmət və etibar qazanır. Dar məqama düşsə xalqda onu qoruyacaq və sevəcək. Mən buna bir növ etibar sığortası deyə bilərəm.
Azərbaycanda artıq demək olar ki, böyük şirkətlərin əksəriyyəti KSM layihələrinə diqqət ayırırlar. Lakin bu o qədər də bizim ölkə üçün aktual məsələ sayılmır. Bu anlayış dünya şirkətlərinin arenası üçün standart hal alıbsa, bizim ölkə üçün hələ çox təzədir. Şirkətlərimizin əksəriyyəti bunu xeyriyyəçiliklə qarışdırır. Bir çoxu isə gördükləri işləri gizli saxlayır. Lakin əgər söhbət KSM-dən gedirsə, hər görülən iş cəmiyyətə təqdim olunmalıdır. İnsanlar bilməlidir ki, sən varsan və onları düşünürsən.
Banklarımız da bu istiqamətdə fəaliyyət göstərirlər. Sizə bu günkü məqalədə banklarımızın 2014-cü il üçün KSM layihələri haqqında məlumat verəcəyik.
Bank |
Layihə adı |
Tarix |
AccessBank |
02.05.2014 |
|
KİV nümayəndələri üçün “Maliyyə biliklərinin artırılması” mövzusunda təlim |
06.05-03.2014
|
|
31.03.2014 |
||
20.02.2014 |
||
10.01.2014 |
||
Amrahbank |
17.05.2014 |
|
AtaBank |
16.03.2014 |
|
Bank of Baku
|
01.06.2014 |
|
14.02.2014 |
||
Dəmirbank |
29.05.2014 |
|
Nikoil Bank |
06.06.2014 |
|
Paşa Bank |
31.05.2014 |
|
Turanbank |
01.06.2014 |
|
19.03.2014 |
||
08.04.2014 |
||
17.02.2014 |
||
VTB Bank |
21.02.2014 |
|
Yapı Kredi Bank Azərbaycan |
16.02.2014 |
Qeyd: cədvəldəki məlumatlar bankların rəsmi veb saytlarından götürülmüşdür.
Çox üzücü haldır ki, bu cədvəl uzun deyil. Banklarımızın KSM layihələrinin 90% demək olar ki, uşaqlara yönümlüdür. Əlbətdə bu sahəyə diqqət yetirilməsi çox sevindirici haldır. Lakin, KSM sadəcə uşaqlara yönümlü bir siyasət deyil. Buraya cəmiyyətin bütün problemləri, ekosistemin qorunması kimi layihələrin toplusu daxildir.
KSM layihələrinin cari il üçün ən çox hazırlandığı banklar Accsess bank və Turan bankdır. Həm sayına görə, həmdə mövzularına görə digər banklardan olduqca fərqlənirlər.
Turanbank “Ağacəkmə” və “Hər kağızı bir yarpağa dəyişək” layihələrinin rəhbəri olmasa da yaxından köməkçi qismində iştirak etmişdir.
Bankların KSM fəaliyyətlərində diqqətimi çəkən bir digər nüans isə, bu yöndə hazırlanan işlərin demək olar ki, əksəriyyəti xüsusi günlər və ya bayramlar ərəfəsində hazırlanıb. Təbii ki, KSM üçün sırf bayram və ya xüsusi günləri gözləmək lazım deyil.
Hər halda ümid etmək olar ki, bir neçə il sonra bu siyahı yetəri qədər uzun olacaq. Hər halda KSM missiyasını anlayıb, həyata keçirmək iqtisadi bazarda xüsusi bir canlanma yaradacaqdır.
Günel Abduraxmanova / Banco.az