Vijn Fond AzərKredit” MMC (AzərKredit) kiçik və orta sahibkarlara öz bizneslərini genişləndirmək və iqtisadi vəziyyətlərini inkişaf etdirmək üçün onları kreditlərlə təmin edir ki, bununla da ölkənin iqtisadi inkişafına kömək göstərir. Şirkət Azərbaycanda fəaliyyət göstərən ən böyük BOKT-larından biridir. İşəgötürən olaraq AzərKredit, özünün daha uğurlu gələcəyini təmin etmək məqsədi ilə müasir təlimlər, əla işçi atmosferi, işçi bacarıqlarının artırılması vasitəsi ilə özünün insan resurslarına sərmayə yatırır.
İR Departamentinin Direktorunun yaxın nəzarəti altında işləyərək, uğurlu namizəd kadr işləri üzrə işə qəbul prosesinin idarə edilməsi və hesabat vermə daxil olmaqla müxtəlif fəaliyyətlərlə məşğul olacaq.
İş yeri AzərKredit təşkilatının Baş Ofisində olacaq.
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
• Təşkilatın 4 region üçün işə qəbul üzrə işçi cəlbi prosesini idarə edir və həyata keçirir;
• İşə cəlbetmə üzrə, müsahibələr və seçim ilə bağlı regional menecerlər, filial menecerləri və digər heyətlə birgə çalışır;
• Təşkilatın işçi ehtiyaclarına uyğun vakansiyalar üçün elan mətnləri hazırlayır;
• Vakansiyalar üzrə elanları müvafiq saytlarda, uyğun yerlərdə yerləşdirir;
• Regionlarla işə cəlbetmə prosesi ilə bağlı aktiv iş aparır;
• Son seçim siyahısına uyğun olaraq müraciətçilərin testləşdirilməsini təmin edir, test nəticələrini təhlil edir;
• Müsahibələrin keçirilməsini təmin və təşkil edir, müsahibələrdə iştirak edir;
• Öz bacarıqları daxilində birbaşa rəhbəri tərəfindən qoyulmuş hədəflərə çatmaq, həmçinin AzərKreditin qarşıya qoyduğu məqsədlərinə nail olması üçün daim çalışmaq;
• Bütün fəaliyyətini AzərKreditin siyasət və prosedurlarına uyğun şəkildə həyata keçirmək.
Namizədlər ixtisaslaşma, bilik və texniki qabiliyyətlər baxımından aşağıdakı tələblərə cavab verməlidirlər:
• Ali təhsil dərəcəsi;
• Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinin mükəmməl biliyi;
• İR sahəsində ən azı 2 illik iş təcrübəsi;
• Azərbaycan və İngilis dillərində yazılı və şifahi olaraq sərbəst ünsiyyət bacarığı, rus dilini bilməsi arzuolunandır;
• Kompüterdə (Outlook, MS Word) sərbəst işləmək, Excel proqramını mükəmməl bilməsi mütləqdir;
• Tələb olunduqda iş saatları üçün çevik olmaq, lazım gəldikdə iş vaxtının 30 %-ə qədərini səfər etmək bacarığı;
• Eyni anda bir neçə iş görmək və təzyiq altında işləmək bacarığı;
• Xoş görünüş və ünsiyyət qurma, komandada işləmə bacarığı;
• Təşkilatın missiyasına sadiqlik.
Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, AzərKredit-in iş üçün anket formasını dolduraraq 14 dekabr 2014-cü il tarixinədək e-mail ( [email protected] ) və ya faks vasitəsilə ((+994 12) 597 30 39) təqdim etsinlər.
E-məktubunuzun mövzu hissəsində ‘Recruiter’ göstərin. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.
İşə qəbul anketini http://azercredit.az/az/career/how_to_apply saytından yükləyə və ya təşkilatımızın baş ofisindən və filiallardan əldə edə bilərsiniz.
Nəzərinizə çatdırırıq ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
E-ünvan: [email protected]
Fax: (+994 12) 597 30 39
Qeyd: Bank və maliyyə sahəsində elan edilən ən son vakansiyalarla buradan tanış ola bilərsiniz: http://banco.az/az/jobs