Azər Türk Bank
Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi mərkəzində mütəxəssis (call centre)
Vakansiya haqqında məlumat:
Azər Türk Bank Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi mərkəzində mütəxəssis (call centre) vakansiyası üzrə içşi qəbulunu elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri
- Zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi
- Müştərilərin sorğularının cavablandırılmsı
- Online daxil olan Kredit və Kart sifarişlərinin ilkin təhlili
- Müştərilərə Bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumatların verilməsi
Qeyd: Mərkəz fasiləsiz fəaliyyət göstərdiyi üçün iş qrafiki növbəlidir.
Tələblər
- Ali təhsil
- Azərbaycan və Rus dillərini səlis bilməli, İngilis dili arzuolunandır
- Yüksək ünsiyyətqurma və dinləmə bacarığı
- Operativlik və dəqiqlik
- Komanda tərkibində işləmə bacarığı
- MS Office proqramlarından istifadə bacarığı
Vakansiyaya müraciət etmək istəyən namizədlər linkə keçid edərək müraciət edə bilərlər. https://cutt.ly/zTiELpQ
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!