İT Help Desk Mütəxəssisi | Banco.az
AGBank

İT Help Desk Mütəxəssisi

Vakansiya haqqında məlumat: 


 
                 
İT Help Desk Mütəxəssisi

Vəzifə öhdəlikləri:

• Noutbuk, masaüstü kompüterlər, printerlər və digər şəbəkə avadanlıqları da daxil olmaqla bütün cihaz və proqram təminatlarının quraşdırılması, yüklənməsini və problemlərin aşkar olunaraq aradan qaldırılmasını təmin etmək
• Kompüter şəbəkələrində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması, şəbəkənin monitorinqi
• Daxil olmuş sorğularının vaxtında və düzgün həll edilməsini təmin etmək
• Daxil olan rəyləri və təklifləri müvafiq komanda üzvlərinə yönəltmək

Tələblər:

• Ali Təhsil
• Bu sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi (Bank sahəsində təcrübə arzu olunandır)
• Azərbaycan, Rus, İngilis dili bilikləri (arzu olunandır)
• Ofis avtomatlaşdırma sistemlərlə, məlumat bazalarla təcrübə və uzaqdan idarəetmə   bilikləri
• PC və noutbuk kompüterlərlə, periferik və şəbəkə qurğularla ilə işləmə bacarığı 
• Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı
• Windows əməliyyat sistemində işləmə bacarığı 
• Microsoft Office proqramlarından istifadə təcrübəsi 
• Windows Server, Active Directory və Group Policy anlayışından tam xəbərdar olmaq

Bank işi kurslarımız üçün daxil olun: http://banco.az/az/bank-isi-kursu

Xüsusi bacarıqlar:

•   Komandada işləmək bacarığı
•   Ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti
•   Problemləri düzgün analiz edə bilmə bacarığı

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

Digər bank və maliyyə vakansiyaları ilə tanış olmaq üçün buraya daxil olun.