İT Help Desk Mütəxəssisi
İT Help Desk Mütəxəssisi
Vəzifə öhdəlikləri:
• Noutbuk, masaüstü kompüterlər, printerlər və digər şəbəkə avadanlıqları da daxil olmaqla bütün cihaz və proqram təminatlarının quraşdırılması, yüklənməsini və problemlərin aşkar olunaraq aradan qaldırılmasını təmin etmək
• Kompüter şəbəkələrində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması, şəbəkənin monitorinqi
• Daxil olmuş sorğularının vaxtında və düzgün həll edilməsini təmin etmək
• Daxil olan rəyləri və təklifləri müvafiq komanda üzvlərinə yönəltmək
Tələblər:
• Ali Təhsil
• Bu sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi (Bank sahəsində təcrübə arzu olunandır)
• Azərbaycan, Rus, İngilis dili bilikləri (arzu olunandır)
• Ofis avtomatlaşdırma sistemlərlə, məlumat bazalarla təcrübə və uzaqdan idarəetmə bilikləri
• PC və noutbuk kompüterlərlə, periferik və şəbəkə qurğularla ilə işləmə bacarığı
• Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı
• Windows əməliyyat sistemində işləmə bacarığı
• Microsoft Office proqramlarından istifadə təcrübəsi
• Windows Server, Active Directory və Group Policy anlayışından tam xəbərdar olmaq
Bank işi kurslarımız üçün daxil olun: http://banco.az/az/bank-isi-kursu
Xüsusi bacarıqlar:
• Komandada işləmək bacarığı
• Ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti
• Problemləri düzgün analiz edə bilmə bacarığı
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
Digər bank və maliyyə vakansiyaları ilə tanış olmaq üçün buraya daxil olun.