Marketinqdə süni intellekt dövrü başlayıb | Banco.az

Marketinqdə süni intellekt dövrü başlayıb

Müəllif: Tamara Mustafayeva, Banco.az

Süni intellekti mənimsəyə bilməyən marketoloqlar rəqabət yarışında geridə qalmaq riski ilə üzləşirlər.

Banco.az xəbər verir ki, süni intellekt markaların kütlələrlə ünsiyyət qurma üsulunu yenidən təyin edir. Bu, müvəqqəti bir texnologiya trendi deyil, marketinq strategiyalarının mərkəzində yer almalı olan əsaslı dəyişiklik kimi görünür. Lakin bir çox agentlik və daxili komanda sürətlə inkişaf edən bu dəyişikliklə ayaqlaşmaqda çətinlik çəkir və köhnə yanaşmalara möhkəm şəkildə bağlı qalır. Bu isə onları rəqabətdə geri qalma riski ilə üz-üzə qoyur.

Süni intellekt: Gələcək deyil, indiki vaxtdır

Süni intellekt marketinqin gələcəyi deyil, bu gününü təmsil edir. Buna baxmayaraq, bu texnologiyanın gücünü tam mənimsəyənlərin sayı hələ də məhduddur. Bir çox marketoloq yalnız səthi tətbiqlərlə kifayətlənir, halbuki rəqibləri süni intellekt dəstəkli fərdiləşdirmə, proqnozlaşdırıcı analiz və avtomatlaşdırma ilə oyunu irəliyə aparırlar. "Grand View Research"ə görə, qlobal süni intellekt marketinq bazarının illik 25% böyüməsi gözlənilir. Bu böyümə sektorda süni intellekti mənimsəyənlərin əldə edəcəyi üstünlükləri açıq şəkildə göstərir.

Süni intellektə qarşı tərəddüdlərin əsas səbəbi adətən qorxu və vərdişlərdir. İş itkisi, öyrənmə çətinliyi və ya alqoritmlərin nəzarəti ələ keçirəcəyinə dair narahatlıqlar texnologiyanın tətbiqini ləngidir. Lakin bu tərəddüd artıq marketoloqlar üçün bir lüks deyil. Süni intellekt zəif iş üsullarını aradan qaldırarkən yaxşı marketoloqlara daha güclü olmaq üçün bir fürsət təqdim edir.

Fəaliyyətsiz qalmağın riski çox böyükdür

Süni intellekt marketinq dünyasında hiper fərdiləşdirmə, proqramlaşdırılmış üstünlük və müştəri davranışlarının daha dəqiq proqnozlaşdırılması kimi üstünlüklər təmin edir. Bu imkanlardan məhrum olan komandalar təkcə fürsətləri qaçırmır, həm də ciddi rəqabət dezavantajı ilə üzləşirlər.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

Agentliklər və marketinq komandaları üçün süni intellekti inteqrasiya etmək prosesi artıq seçim deyil, zərurətdir. Bunun üçün bir sıra addımlar atılmalıdır:

  • Bacarıqlara sərmayə yatırmaq: Komandaların süni intellekt alətlərini effektiv şəkildə istifadə edə bilməsi üçün davamlı təlim və bacarıq inkişafı proqramları həyata keçirilməlidir.

  • Düzgün tərəfdaşlıqlar: Süni intellekt üzrə ixtisaslaşmış agentliklərlə əməkdaşlıq etmək rəqabətdə üstünlük təmin edə bilər.

  • Təcrübə və innovasiya: Yeni texnologiyaları sınaqdan keçirmək və bu prosesdə əldə edilən dərsləri qiymətləndirmək transformasiyanın əsasını təşkil edir.

  • Strateji yanaşma: Süni intellekt strategiyanı əvəz etmir, əksinə, onu gücləndirir. Texnologiyanı yaradıcı baxışla birləşdirən marketoloqlar sektorda fərq yarada bilərlər.

Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

Facebook

Instagram

Telegram