Zərərlərin qiymətləndirilməsi və təmir üzrə kiçik mütəxəssis/assistent | Banco.az

Zərərlərin qiymətləndirilməsi və təmir üzrə kiçik mütəxəssis/assistent

Vakansiya haqqında məlumat: 

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Sığorta iddiaları deparmentində Zərərlərin qiymətləndirilməsi və təmir üzrə kiçik mütəxəssis/assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Əmlaka dəyən zərərin qiymətləndirilməsinə aid sənədlərin kənar strukturlardan (avtoservislərdən, qiymətləndiricilərədən) əldə edilməsi;                                                                               
  • Təmir işlərinə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi və təmirin keyfiyyətli olmasının təşkil edilməsi;
  • Sığorta hadisəsi nəticəsində əmlaka dəyən ziyanın müəyyənləşdirilməsi, hissələrin siyahısının tərtib edilməsi, avtoservislərin təqdim etdiyi qiymətlərin orta bazar qiymətlərinə uyğunluğuna nəzarət və avtoservislərlə qiymətlərin razılaşdırılması;                                                                                         
  • Yekun zərərin təyin edilməsi və məlumatın departamentin müvafiq əməkdaşına ötürülməsi;        
  • Sığortaçının, müştərilərin və avtoservislərin xeyrinə əsassız xərclərin qarşısının alınması, sığorta dələduzluğunun aşkarlanıb ifşa olunmasının təmin edilməsi;                                             
  • Zərərə məruz qalmış əmlakın təmiri prosesində əvəz olunmuş ehtiyat hissələrinin saxlanılmasını və ya utilizasiya olunmasının təşkil edilməsi;                                  
  • Öhdəliklərinin icrası zamanı aşkarlanmış lazımi məlumatların departamentin digər əməkdaşlarına ötürülməsi;                                                                                                    
  • Sığorta hadisəsi nəticəsində əmlaka dəyən ziyanın müəyyənləşdirilməsi üçün üçüncü müstəqil tərəfin iştirakının vacib olması təqdirdə, bunun təmin edilməsi;                                             
  • Sığortaçılar üçün hesablamalar üçün tövsiyələr daxil olmaqla tam və ətraflı hesabatlar yazmaq;              
  • Sığorta iddialarının tənzimlənməsi prosesinin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin hazırlanması;     
  • Sistemin təkmilləşdirilməsi üçün irəli sürülən təkliflərə müvafiq sənədlərin hazırlanması;                              
  • Departamentin ümumi işində nöqsanların aradan qaldırılmasında təşəbbüs;                                       
  • Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.                                                                                                                           

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil: İqtisadiyyat və sığorta sahəsində təhsilə üstünlük verilir;
  • Müvafiq vəzifədə 2 il təcrübə (sığorta sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir);
  • Azərbaycan və Rus dillərini sərbəst bilmək (İngilis dili biliyi üstünlükdür);
  • Microsoft Office bilikləri.

Biliklər:

  • Müştərilərlə iş üsulları.
  • Yol hərəkəti qaydaları;   
  • Sığorta haqqında qanun.              

Bacarıqlar:

  • Ünsiyyətçilik;
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Məsuliyyətlilik;
  • Stresə davamlılıq.

    Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi [email protected] ünvanına göndərin.
Şirkət: 
PAŞA Sığorta