Zara sevilən markaya necə çevrildi? – Uğur hekayəsi | Banco.az

Zara sevilən markaya necə çevrildi? – Uğur hekayəsi

 Müəllif:Gülbəniz Hüseynli/Banco.az
Müasir  moda sənayesinin uğurlu markası olan Zara  1974-cü ildə İspaniyanın La Coruna şəhərində Amancio Ortega və Rosalía Mera tərəfindən təsis edilib.

Zaranın uğur hekayəsi, onun iş modelinin çevikliyi və müştəri tələblərinə tez cavab vermək qabiliyyətindən qaynaqlanır.
Banco.az məşhur markanın uğur hekayəsinin əsas məqamlarını təqdim edir:

Zara, “sürətli moda” (fast fashion) modelini inkişaf etdirərək, moda dünyasında inqilab etdi. Bu model, moda trendlərini tez bir zamanda istehsal edib müştərilərə təqdim etmək imkanı yaradır.
Dizayn və istehsalat mərhələlərini sıx bir şəkildə əlaqələndirən Zaranın bu yanaşması dizaynerlərin müştəri tələblərini daha sürətli izləmələrinə və bu tələblərə uyğun məhsul istehsal etmələrinə şərait yaradır.
Zaranın təchizat zənciri çox effektivdir. Şirkət, istehsal prosesinin əksər hissəsini İspaniyada və yaxın ölkələrdə saxlayaraq məhsulları tez bir zamanda bazara təqdim edir. Bu, onların məhsullarını daha sürətli şəkildə yeniləmələrinə kömək edir.
Bu marka mağazaların dizaynını və yerləşdirilməsini strateji olaraq seçir. Həmçinin, mağazaların yerləşdiyi bölgələrdə müştəri maraqlarını izləyərək, onların ehtiyaclarına uyğun məhsul təqdim edirlər.
Son dövrlərdə Zara, e-ticarət və dijital texnologiyaların tətbiqinə də böyük diqqət yetirib. Onlayn alış-veriş platformaları və mobil tətbiqlər müştəri təcrübəsini artırır və satışların artmasına köməklik edir. Ümumiyyətlə, Zaranın uğuru, onun çevik iş modelinin, təsirli təchizat zəncirinin və müştəri tələblərinə sürətli uyğunlaşmasının nəticəsidir. Şirkət, dünya miqyasında moda sənayesindəki nüfuzu ilə tanınır və bu model, digər moda brendləri tərəfindən də öyrənilməkdədir.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

Facebook

Instagram

Telegram

Ən sərfəli krediti almaq üçün müraciət et