Qiymət strategiyasını necə bərpa etməli? | Banco.az

Qiymət strategiyasını necə bərpa etməli?

Effektiv qiymət strategiyası səyahətin bərpasının hər mərhələsi ərzində rahatlıq tələb edir. Böhran dövrlərində görülən ümumi reaksiyalardan aydın olur ki, yaxın gələcəkdə gəlirləri artırmaq üçün otelinizin orta gündəlik nisbətini kəskin azaltmaq məsləhət görülür. Əhəmiyyətli dərəcədə orta gündəlik nisbətinin düşməsi müvəqqəti bir həll ola bilər. Lakin bərpa etməyə çalışsaz əksi olaraq daha uzun vaxt tələb olunacaqdır. Bunun əvəzinə daima dəyişən mənzərə ilə uyğunlaşmaq üçün qiymət strategiyanızın əsaslarına nəzər salın:

TƏLƏB

Yerli və ya regional bazarlarda tələb artımına və ya düşməsinə səbəb ola biləcək hər hansı bir dəyişiklikdə davamlı bir nəbz saxlayın. Bir anda bildiriş verərək qiymətlərinizi dəyişməyə hazır olun. Səyyahların əvvəlcə seçim etmələri üçün çoxlu miqdarda tədarükləri olacaqdır. Buna görə rəqabətdə qalmaq üçün qiymətlərinizi düşünün.

QALMA MÜDDƏTİ

Qalma müddətinə görə qonaqları necə əyləndirmək və ya mükafatlandırmaq barəsində düşünün. Uzun dayanacaqlarda spa kreditləri və ya pulsuz bir otaq yeniləməsi kimi kiçik yenilikləri, əlavə endirimləri nəzərdən keçirin. Bir ərazidə gecələmək istəməyən ancaq evdən çıxmaq üçün bir günlük bir otaqdan və əmlakınızdan (məsələn, hovuz, spa, golf sahəsindən) istifadə edən ailələrdə maraq yarada bilərsiniz. Mülkiyyətinizi pullandırmaq və qısa müddətli gəlir gətirmək imkanlarını aşılayın.

YAXINLAŞMA VƏ YA PAKETLƏMƏK

Otelinizin və yerinizin təklif etdiyi hər şeydən yararlanın. Turların, xidmətlərin siyahısını tərtib edin və ön masanızda və ya rezervasiya agentlərinizi satmaq üçün istifadə edə bilərsiniz. Satış və marketinq qrupları ilə mülkiyyətinizi fərqləndirmək üçün hansı fikirlərlə qarşılaşa biləcəklərini görmək üçün vacib olacaqdır. Hava limanına yaxınsınızsa, qonaqlara fərdi nəqliyyat sifarişini təklif edin. Bir restoran və ya qonaq otağınız varsa, xoş içki saatlarını xüsusi olaraq təbliğ edin və ya axınlıqda bir qolf sahəsi varsa, endirimli şəkildə təklif edin. Hədəf səyahət seqmentlərinizi təmin edən digər yerli iş yerləri ilə güclü tərəfdaşlıq qurmaqla qazanc əldə edilə bilər.

Qonaq tipi

Qonağın növünə görə qiymət bölüşdürməsində diqqətli olun. Hər kəs, o cümlədən biznes səyahətçiləri, COVID-19-dan əvvəl xərclədiklərindən daha az pul xərcləyəcəklər. Qapılarınızı bağladığınız zamanla eyni nisbətdə açmaq, gözlədiyinizdən daha çox zərər verə bilər. Rəqibləriniz nisbətlərinin necə dəyişdiyini diqqətlə izləyin və asanlıqla dəyişməyə uyğunlaşa biləcək bir plan qurun.

SƏDAQƏTLİ QONAQLAR

Otelinizi sifariş edən sadiq və təkrar qonaqlara təklif edə biləcəyiniz ən yaxşı qiymətlər barədə düşünün. CRM alətlərinizi bölüşdürmək, fərdiləşdirmək, hədəf, rabitə və xüsusi təkliflərinizi həm sadiqlik proqram üzvlərinə, həm də sədaqət qonaqlarına davamlı işlərinə görə təşəkkür olaraq istifadə edin. Satınalma qabiliyyətlərinizdə çevik qala biləcəyinizə əmin olun və qazancın istifadəsini təşviq etməkdən çəkinməyin, eyni zamanda gəlirinizi artırmaq üçün digər satış yerlərinizə köməkçi pul xərcləyin.

markzone.az

Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

Facebook

Instagram

Telegram