Ofislərdə riayət edilməsi vacib olan 15 etiket qaydası | Banco.az

Ofislərdə riayət edilməsi vacib olan 15 etiket qaydası

Hər ümumi sahədə olduğu kimi, iş yerlərində də bəzi etiket qaydaları var.

Banco.az bu qaydalar haqqında məlumatı təqdim edir:

1- Fərdi kompüterinizdə səs və ya musiqini yalnız siz eşidə bilərsiniz. Buna görə mütləq qulaqlıqdan istifadə etməlisiniz.

2- Mobil telefonunuzun səsini açıq buraxmamalı, hətta titrəmək əvəzinə səssiz rejimə dəyişməlisiniz.

3- Telefon danışıqlarını masanızda deyil, iş yerindən kənarda etməlisiniz.

4- Dostlarınızla danışmaq üçün qışqırmamalısınız.

5- Davamlı ayaqlarınızı silkələməklə qonşu masada dostunuzu narahat etməməlisiniz.

6- Ofisdə qoxulu qidalar qəbul etməməlisiniz.

7- İcazə verilmədikcə dostunuzun kompüterinə müdaxilə etməməli, hətta ekrana baxmamalısınız.

8-İstifadə etdiyiniz yemək, içki qalıqları və zibilləri ümumi yerlərdə toplamalısınız.

9- Təkrarlayıcı və narahatedici səslər çıxarmamalısınız

10- "Sabahınız xeyir" və ya "Salam" deyərək ofisə daxil olmaq hər kəs üçün yaxşı başlanğıcdır. Dostlarınızı diqqətdən kənarda qoymamalısınız.

11- Ofisdə qrup halında toplaşmaqdan, uzun söhbətlər etməkdən çəkinməlisiniz.

12- Dostunuzun işini sırf öz prioritetiniz üçün bölmək eqoizmdən başqa bir şey deyil, onun bunun üçün vaxtının olub olmadığı ilə maraqlanmalısınız.

13- Kondisioner kimi ümumi yerlərdə istifadə olunan cihazların işləmə müddətini öz ehtiyaclarınıza görə təyin etməməlisiniz.

14- Qrip və ya soyuqdəymə kimi virus xəstəliyiniz varsa, mümkünsə evdə istirahət etməlisiniz.

15- Ətir və odekolonları minimuma endirməlisiniz.