Vəzifə öhdəlikləri:
- Mövcud biznes proseslərin təhlili, təkmilləşdirmə üzrə təkliflərin verilməsi;
- Yeni proseslərin / məhsulların yaradılmasında metodoloji dəstək.
- Bankın bütün fəaliyyət istiqamətlərində biznes-proseslərini sənədləşdirilməsi, normativ sənədlərin hazırlanması;
- Normativ sənədlər bazasının idarə edilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Bank və / və ya proseslərin idarə olunması sahəsində təcrübə;
- AR Mərkəzi Bankının və bank fəaliyyətini tənzimləyən normativ sənədlər bazası ilə yaxından tanışlıq arzuolunandır;
- İstifadəçilər üçün anlaşıqlı dildə yazma bacarığı;
- Azərbaycan dilində səlis yazı və danışıq bacarığı, əlavə olaraq ingilis və / və ya rus dili bacarığı mütləqdir;
- Analitik bacarıqlar, kritik düşünmə bacarıqları;
- Problem həll etmə bacarığı;
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Biznes-proseslərin idarə olunması üzrə mütəxəssis) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.