Məşhur geyim brendlərinin uğur hekayəsi | Banco.az

Məşhur geyim brendlərinin uğur hekayəsi

Müəllif: Mehin Qasımova /Banco.az 

Geyim sənayesində məqsədlərinə çatmaq istəyən brendlər arasında böyük rəqabət var. 

Bazara yeni brendlər daxil olsa da, sənayedə öz yerini müəyyən etmiş məşhur brendlərə daha çox üstünlük verilir. Keçmişdən günümüzə brendinq səyahətində uğurlu addımlar atmış sənaye nəhənglərinin hekayələri də maraqlıdır. Yazımızda dünyaca məşhur 6 geyim markasının hekayələrinə diqqət yetirəcəyik.

Armani brendinin hekayəsi

Bu gün bazar dəyəri 8 milyard dolları keçən, hər mənada Avropa və Dünya moda cərəyanlarına istiqamət verən, qeyri-ənənəvi dizaynları ilə imperiyaya çevrilən Armani markasının hekayəsi Giorgio Armani ilə başlayır.

İtaliyanın şimal şəhərlərindən biri olan Piacenzada doğulan Giorgio universitet həyatına Cronin liseyində oxuyaraq başlamaq qərarına gəlib. Təhsilinə Milan Universitetinin Tibb Fakültəsinə daxil olaraq başlayır.  1957-ci ildə orduya gedəndə əzaçılıq karyerasını hələ başlamamış bitirir.

Orduda xidmətini başa vurduqdan sonra pəncərə vizual aranjımanları sahəsində fəaliyyətə başlayıb. 1960-cı il Giorgio üçün dönüş nöqtəsidir. O, İtaliyanın ən məşhur moda evlərindən biri olan Nino Cerrutiyə qoşularaq moda və dizayn üfüqlərini genişləndirir. Moda evindəki missiyasını başa vurduğunu düşünəndə öz şirkətini qurur. 1974-cü ildə partnyoru Qaleotti ilə onun kişi geyimləri üzrə qabaqcıl baxışının əsasları qoyulur. Bir il sonra o, qadın geyim sənayesinə müraciət edərək mühüm bir irəliləyiş edir. Moda dizaynında qeyri-ənənəvi və qalın xəttlərdən istifadə etməyə üstünlük verən Giorgio Armani markasının dəyərini günü-gündən artırmağa başlayır. O, 1990-cı illərdən bəri moda imperatoru kimi sənayeyə rəhbərlik edən addır.Armani brendinin izlərini daşıyan bütün məhsul qruplarında yüksək rahatlıq və dizayn zərifliyi aydın görünür. 

Hugo Ferdinand Boss brendinin hekayəsi

110 ölkədə 6000-dən çox satış nöqtəsi ilə geyim sənayesinin aparıcı markalarından biri olan Hugo Bossun hekayəsi 1924-cü ildə Ştutqartda başlayır. Macəranın alt mətni Hugo Ferdinand Boss toxuculuq fabrikindəki işini tərk edəndə və geyim sənayesində işıq görəndə baş verir. Hugo Ferdinand Boss ilk ciddi uğurunu 1930-cu illərdə nasist qoşunları üçün formalar istehsal etməyə başlayaraq edir. Dövrün siyasi gücündən istifadə edərək iş həcmini genişləndirərkən, kişi və qadın geyim sektorunda da sıçrayışlarını davam etdirir. 1948-ci ildə onun ölümündən sonra Hüqonun oğulları şirkəti ələ keçir və Hugo Boss brendinin taleyi tamamilə dəyişir. Brend 1960-cı illərdən kostyum istehsalçısı kimi qlobal bazarda öz yerini möhkəmləndirə bilmişdir.

Hugo Boss brendi  bu gün kostyumların ən güclü markaları arasındadır. Pencək və köynək dizaynlarındakı toxunuşlar anında nəzərə çarpsa da, qəşəng və sərin görünüş yaratmaq istəyənlər üçün böyük üstünlük təmin edir.

Kenzo brendinin hekayəsi

Brendin yaradılmasında ilk addım onun yaradıcısı Kenzo Takadanın Yaponiyanı tərk edərək 1964-cü ildə Fransaya gəlməsi ilə atılıb. Parisdəki moda nümayişlərində özünəməxsus dizaynlarında Uzaq Şərq simvolizmindən istifadə edən Kenzo Takada bir anda Fransa moda sənayesinin diqqətini çəkməyə başlayır. Yaponların ənənəvi geyimlərindən biri olan kimonoya əlavə etdiyi müasir yanaşma sayəsində elit dizaynerlərdən birinə çevrilməyi bacarıb.

Kenzo brendi geyim sahəsində çoxsaylı məhsul qruplarını özündə birləşdirən bədii dizaynlara malikdir. T-shirt və Sweatshirt dizaynlarında üstünlük verilən naxışlarda simvolizm izlərini görmək olar. Mədəni geyim anlayışını müasir toxunuşlarla yetkinləşdirən Kenzo kişi və qadın geyimlərində gənc nəslin ən çox seçilən markaları arasındadır.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

Philipp Plein Brendinin Hekayəsi

Dizayn etdiyi geyim məhsullarında Punk və Rock'n Roll ruhunu kəskinləşdirən Philipp Plein markası 1998-ci ildə Münhendə qurularaq hekayəsinə başlamışdır. Marka dəyərini günü-gündən artırmağı bacaran Filip əslində hüquq tələbəsi idi. Dizayn sahəsindəki bacarığına arxalanaraq cəsarətli və müasir əsərlər yaradıb. Moda nümayişlərində və yarmarkalarda diqqəti cəlb etdikdən sonra Avropanın və dünyanın ən innovativ geyim markalarından birinə çevrildi. Dinamizmə əsaslanan dizaynlarla müşayiət olunan Philipp Plein köynək və sweatshirt modellərində "Punk is not Dead" vurğusunu görmək mümkündür. Çap və naxış vizuallığında yüksək keyfiyyət səviyyəsi var. Rahat geyimin göstəricisi olan şalvar, palto, ayaqqabı kimi müxtəlif məhsul qruplarında uğurlu işlər görülür.

Alberto Guardiani brendinin hekayəsi

Ayaqqabı sənayesinin güclü markalarından biri olan Alberto Guardianinin tarixi 1947-ci ildən başlayır. Luigi və Dino Guardiani tərəfindən yaradılan Centauro markası, Dinonun oğlu Albertonun iştirakı ilə böyük bir sıçrayış edir. Dinonun perspektivi innovativ əsaslarla qidalanır. Müasir xəttlərə olan həvəsini estetik anlayışla birləşdirərək, 1980-ci illərdən başlayaraq İtaliya və Avropada seçilən brend kimi göstərilməyə başlayacaq.Alberto Guardiani ayaqqabı  dizaynlarında İtalyan sənətkarlığının toxunuşları müasir bir qavrayışla gücləndirilir. Klassik və idman ayaqqabıları arasında mükəmməl kombinasiya ortaya çıxarkən, bir ayaqqabıdan gözlənilən rahatlıq ən yüksək səviyyədə saxlanılır.

Lacoste brendinin hekayəsi

Məşhur fransız geyim markası Lacoste 1933-cü ildə Rene Lacoste tərəfindən təsis edilib. Brendin hər məhsulunda timsah loqosu olmasının səbəbi Renenin ləqəbinin timsah olmasıdır. Dövrün tennisçiləri üçün nəzərdə tutulan idman geyimlərindən narazı qalan Rene, idmançılarına elastiklik təmin edəcək dizayn üzərində işləməyə başlayıb. Bu gün çox istifadə edilən polo boyunlu köynəklər Renenin işinin məhsuludur. Polo yaxalıqlar 1980-ci illərdən etibarən qısa müddətdə qəbul olunmağa başladı və idman və moda geyimləri sahəsində yenilikçi bir dizayna çevrildi.Lacoste brendinin ən fərqli xüsusiyyəti hər bir məhsul qrupunda rast gəlinən yüksək parça keyfiyyətidir. Parça toxuması hava keçiriciliyinə malikdir. Bu şəkildə, Lacoste məhsullarına üstünlük verənlərdə tərləmə şikayətləri çox az olur.Lacoste köynəkləri , sviterlər, köynəklər və ayaqqabılar kimi modellər onları geyinməyi asanlaşdıran bir quruluşa malikdir. Qəşəng və sərin görünüşü mümkün edən marka, yay və qış mövsümlərində fərqli kombinasiya variantları yaratmaqda faydalıdır.

Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

Facebook

Instagram

Telegram