Müəllif:Gülbəniz Hüseynli/Banco.az
Marketinqdə “Porter Five Forces” modeli, biznes strategiyalarını və sənaye mühitini təhlil etmək üçün Michael E. Porter tərəfindən 1979-cu ildə təqdim edilib.
Banco.az xəbər verir ki, bu model, sənayenin rəqabət mühitini anlamaq üçün beş əsas istiqamətə malikdir. Bu güclər sənaye daxilindəki rəqabətin səviyyəsini müəyyən edir və bir şirkətin strategiyasını formalaşdırmasında kömək edir.
Təchizatçıların gücü: Təchizatçıların qiymətləri artırma gücü və ya keyfiyyətləri üzərindəki təsiri sənayenin rentabelliyini təsir edə bilər.
Alıcıların Gücü: Alıcıların seçimlərindən asılı olaraq sənayenin mənfəət marjaları dəyişə bilər.
Yeni Girişlərin Təhlükəsi: Yeni rəqiblərin bazara daxil olma potensialı haqqındadır. Yeni girişlərin olması rəqabəti artırır və mövcud şirkətlərin bazar payını azalda bilər.
Əvəzləyici Məhsul və Xidmətlərin Təhlükəsi: Sənayedə olan məhsul və ya xidmətlərin əvəzlənməsi ehtimalına nəzarət edir. Əvəzləyici məhsullar müştəri seçimlərini dəyişə bilər və sənayenin gəlir mənbələrini azalda bilər.
Rəqabət Gücü: Mövcud rəqiblər arasında olan rəqabət səviyyəsini ölçür. Bu güc sənayedəki şirkətlər arasında qiymətləri, xidmətləri və marketinq strategiyalarını necə yönləndirəcəyini təsir edə bilər.
Bu beş güc sənaye mühitini və bazar şəraitini analiz etməyə kömək edir və şirkətlərin strateji planlarını inkişaf etdirmələrinə yönəldir.