Marketinqin beş əsas qızıl qaydası | Banco.az

Marketinqin beş əsas qızıl qaydası

Müəllif:Gülbəniz Hüseynli/Banco.az

Müasir tədris üsullarında marketinqin əsas beş qaydasına xüsusilə yanaşılır.

Banco.az məşhur “Bazar idarəedilməsi” kitabının müəllifi Philip Kotlerin tərəfindən ortaya atılan "marketinqin əsas beş qaydası"nı təqdim edir:

1. Müştəri mərkəzliliyi (Customer Centricity): Müştərilərin istəklərinə və ehtiyaclarına fokuslanmaq və onların necə daha yaxşı xidmət görmələrini təmin etmək məqsədi daşıyır. Bu, müştərilərin anlayışını artırmaq, onların tələblərinə uyğun məhsullar və xidmətlər təqdim etmək deməkdir.

2. Məhsul (Product): Məhsulun keyfiyyəti və xüsusiyyətlərini nəzərdə tutur. Bu, müştərilərin ehtiyaclarını cavablandıran və onların istəklərinə cavab verən məhsulların və xidmətlərin inkişaf etdirilməsi məsələsidir.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

3. Qiymət (Price): Bu, müştərilərin ödəmə qabiliyyətlərinə və məhsulun dəyərinə uyğun qiymətləndirməni təyin etmək və buna görə optimal qiymət strategiyasını müəyyənləşdirmək deməkdir.

4. Yer (Place): Məhsul və xidmətlərin müştərilərə necə çatdırılacağı, məhsulun distribusiya şəbəkəsi və təchizatının effektivliyi ilə bağlıdır.

5. Təfəkkür etmə (Promotion): Məhsul və xidmətlərin müştərilərə tanıdılması və sərf edilməsində rəylərinin formalaşması marketinq kommunikasiyası, reklam, satışın təşviqi, mərkəzləşmiş pazarlama kampaniyaları və s,daxildir.

Bu beş əsas qayda, müştəri tərəfdaşları ilə bağlantı qurma, məhsul və xidmətlərin effektiv təşviqi, planlaşdırma və həyata keçirmək,  müştəri rəylərinin yaradılmasına və qorunmasına fokuslanmaq üçün marketinq strategiyasını strukturllaşdırmağa kömək edir.

Ən sərfəli krediti almaq üçün müraciət et