Müəllif:Mehin Qasımova /Banco.az
Bir fincan ətirli qəhvə, canlandırıcı içki sevənlər üçün ayrılmaz səhər ritualıdır. Bu gün mağaza vitrinləri müxtəlif marka və qəhvə növlərinin böyük seçimini təklif edir. Bu biznesdə rəqabət yüksəkdir və bəzən bütün şirkətlər buna tab gətirə bilmir.
Müəyyən bir qəhvə markasının populyarlığı təkcə içkinin dadından deyil, həm də reklam kampaniyalarını ustalıqla hesablayan marketoloqların səriştəli işindən asılıdır. Bu işin bir hissəsi şüar və təbii ki, addır.
Banco.az sizə dünyanın ən dəyərli qəhvələrini təqdim edir:
İtaliya
İtalyanlar qəhvəyə o qədər aşiqdirlər ki,inanılmaz dadlı reseptlər də məhz bu ölkədə icad edilib. Dünyaca məşhur qəhvə markaları bu ölkəyə addir.
Parlaq nümunələrdən biri üyüdülmüş və lobya qəhvəsi istehsal edən "Lavazza" brendidir. 1895-ci ildə Turində italyan sənayeçisi Luici Lavazza kiçik bir ərzaq dükanı açır və ona özünün soyadını verir. Bu gün "Lavazza" təsisçisinin adını fəxrlə daşıyan ənənəvi, dünya səviyyəli ailə biznesidir.
İtalyan keyfiyyətini simvolizə edən digər məşhur qəhvə brendi İlli-dir. Məhsulun adı 1933-cü ildə Triestdə qəhvə biznesi açan qurucu Françesko İlli-nin şərəfinə adlandırılıb. "Lavazza" kimi, "İlli" də ailə biznesidir və bu gün dünyanın ən böyük üyüdülmüş qəhvə istehsalçısıdır. Üçüncü hekayə "Agust" qəhvəsi və Corsini ailəsi haqqındadır. Milan yaxınlığında Auqusto Corsini kiçik qəhvə emalı emalatxanası açır və ona öz adını verir. Bu günə qədər yüksək keyfiyyətli üyüdülmüş və paxlalı içkilər istehsal edən şirkət İtaliyada və ondan kənarda ən yaxşı qəhvə brendlərindən biri hesab olunur. Bu gün də şirkət inkişaf edir və hələ də təsisçinin ailəsinə məxsusdur.
Fransa
Qəhvə dünyasında Fransa 1934-cü "Malongo" brendi ilə təmsil olunur. Zaman keçdikcə innovativ yanaşması sayəsində brend özünü premium üyüdülmüş qəhvə istehsalçısı kimi təsdiqləyib. Maraqlıdır ki, şirkətin qurucusu Moris Malongo rəqabətə tab gətirə bilməyib, bir neçə ildən sonra biznesini satıb. Malongo yüksəlişini yeni sahiblərə və təsisçinin adında qalan səsli soyadına borcludur.
İndoneziya
Təcrübəli qəhvə həvəskarları dünyanın ən bahalı paxlalı qəhvə brendi Kopi Luwak-ın təkcə adını deyil, həm də dadını bilirlər. İndoneziyada istehsal olunan Kopi Luwak özünəməxsus emal üsulu ilə tanınır: qəhvə ağacının meyvələri yetişəndə yerli musanqa heyvanları tərəfindən yeyilir, daha sonra qəhvə dənələri təbii olaraq xaric edilir, yığılır, yuyulur və günəşdə qurudulur. İçkinin unikal dadı heyvanların mədə şirəsinin işi və mədə-bağırsaq traktında bakteriyaların fəaliyyəti ilə izah olunur. Bu markanın adı sadə və aydındır: Kopi İndoneziya dilində "qəhvə" deməkdir, Luwak musanqanın yerli adıdır.
Panama
Panama təbii qəhvə dənələri "Hacienda La Esmeralda" haqlı olaraq ən yaxşı qəhvə markalarından biri hesab olunur. Brendin tarixi 1967-ci ildə Kaliforniyalı bankir Rudolf Peterson təqaüdə çıxdıqdan sonra orada yaşamaq üçün Hacienda La Esmeralda adlı bir neçə yüz hektarlıq mülk aldıqdan sonra başlayıb. Burada çoxdan qəhvə yetişdirilir, lakin plantasiya yalnız 1987-ci ildə kütləvi şəkildə əkilib və 2004-cü ildə ilk dəfə bura məşhur “Geyşa” sortu gətirilib və bu, plantasiya sahiblərinə, Petersonlara dünya şöhrəti gətirib. Qəhvə öz doğma plantasiyasının adını daşıyır, bu da ispan dilində “zümrüd plantasiyası” deməkdir (Hacienda – “əkin”, Esmeralda – “zümrüd”).
Elit lobya qəhvəsinin əfsanəvi istehsalçısının - Yamayka Mavi Dağının adı istehsal coğrafiyası ilə sıx bağlıdır. 1728-ci ildə adanın qubernatoru ser Nicholas Laws qəhvə ağacını Yamaykaya gətirdi. Qəribə bitki kök saldı və daha sonra Yamaykadakı ən uzun dağ silsiləsinin münbit torpaqlarında yerləşən bütöv bir qəhvə plantasiyası meydana çıxdı. Bu gün "Yamayka Blue Mountain" inamla ən yaxşı qəhvə markalarının reytinqində layiqli yer tutur.
Almaniya
Tozlanmış və dondurulmuş qurudulmuş qəhvə istehsal edən "Jacobs" brendi Bremendə yaranmışdır. 1895-ci ildə Johann "Jacobs" şokolad, çay və qəhvə satan bir mağaza açır və ticarət nişanını qeydiyyatdan keçirərək, özünün adını verir - "Jacobs".Şirkətin sahiblərinin çoxdan dəyişməsinə baxmayaraq, brend özünün ilk qurucusunun adını bu günə kimi saxlayıb.
ABŞ
Gənc Amerika brendi "Egoist" öz məhsullarını 2014-cü ildə qəhvə bazarına təqdim edib. Çeşid kifayət qədər genişdir: taxıl, üyüdülmüş, dondurulmuş qurudulmuş və kapsul qəhvə. Məhsulun konsepti onun təxribatçı adı Eqoist (“yalnız özünü düşünən insan”) üzərində qurulub. Bir müddət sonra "Eqoizm" uğurun sinoniminə çevrildi.. Yeri gəlmişkən, brendin pərəstişkarları qeyd edirlər ki, qəhvə öz adına tam uyğun gəlir.
Hollandiya
18-ci əsrdən bəri mövcud olan Hollandiyanın hazır qəhvə markası "Moccona", Hollandiya krallığında baqqal mağazasını açan Egbert Dau tərəfindən təsis edilib. Brend öz adını Yəmənin Moha liman şəhərində bitən müxtəlif Arabica qəhvəsi Mochadan almışdır. Bu gün "Moccona" həm klassik, həm də müxtəlif qatqılarla hazır qəhvənin aparıcı istehsalçılarından biridir.
İsveçrə
Hazır qəhvə bu gün hər kəsə tanış olan formada ilk dəfə 1938-ci ildə İsveçrənin "Nestle" şirkəti sayəsində ortaya çıxıb.Şirkətin kimyaçısı Maks Morgenthalerin yeddi illik fəaliyyəti sayəsində qəhvə dənələrinin xüsusiyyətlərini uzun müddət saxlayan və suyun köməyi ilə aromatik içkiyə çevrilən kiçik qranullar şəklində hazır qəhvə buraxıldı. Yeni qəhvə brendinin adı çox sadə, başa düşülən və yaddaqalan olması üçün seçilib: "Nescafe Nestle" brendinin ilk hərflərindən və kafe – qəhvə sözündən ibarətdir. Şirkət həmçinin qəhvə maşınlarında hazırlamaq üçün ən yaxşı kapsul qəhvələrdən birini - "Nespresso" istehsal edir.
Ən tanınan qəhvə brendlərindən biri olan"Ambassador" 1987-ci ildə bazarı fəth etməyə başladı. Brend Kolumbiyanın Arabica paxlasından üyüdülmüş, taxıl və ani içkilər istehsal edir. İngilis dilindən "messenger" kimi tərcümə olunan ad, gizli bir mənanı - qəhvə ideyasını dəyişdirmək, adi içkinin tamamilə fərqli dadını hiss etmək cəhdini simvollaşdırır.
Finlandiya
Finlandiyada həmçinin ani və taxıl içkiləri istehsal edən məşhur bir qəhvə markası var - "Pauling". Şirkət 1876-cı ildə təsis edilib və onun qurucusu Qustav Paulinqin adını daşıyır. Şirkət Helsinkidə ərzaq mağazasının açılması ilə başlayan ailə biznesidir.
Rusiya
Rusiyada qəhvə brendləri ilk növbədə həm taxıl, həm də üyüdülmüş qəhvə, həmçinin ani dondurulmuş qurudulmuş qəhvə istehsal edən "Jardin" brendi ilə təmsil olunur. Məhsullar Sankt-Peterburqda istehsal olunur və adı İsveçrənin birgə istehsal tərəfdaşı - Jardin Caffe Solution ilə uyğun gəlir. Fransız dilindən tərcümə edilən "Jardin" sözü "bağ" deməkdir, bu da brendin konsepsiyasını tam əks etdirir. "Jardine" meyvə, giləmeyvə, şokolad, sitrus və ekzotik çiçək notları olan nadir qəhvələrdən istifadə edir.
Rusiyada hazır qəhvə markaları arasında qeyri-adi görünüşü və adı ilə seçilən "Bushido"dur. Bir çox insanlar bu ekzotik məhsulun Yaponiyada istehsal edildiyini və Şərq fəlsəfəsinin və yüksək texnologiyanın bütün cazibəsini birləşdirdiyini düşünür, lakin "Bushido" səriştəli marketoloqların uğurlu işindən başqa bir şey deyil. Qəhvə İsveçrədə istehsal olunur və marka Rusiyanın Hors Ltd korporasiyasına məxsusdur.
Gənc qəhvə brendi "Live Coffee" Rusiya bazarında 2005-ci ildə çıxıb və dərhal qeyri-adi adı ilə diqqəti cəlb edib. Əslində, bu, şirkətin təsisçilərinin ideyasının mənasını ehtiva edir: eksklüziv qəhvə dənələri Rusiyada xüsusi texnologiyadan istifadə edilərək qovrulur və ən qısa müddətdə sifarişçiyə çatdırılır. Beləliklə, qəhvə dənələri bütün faydalı xüsusiyyətlərini özündə saxlayır və qəhvə "canlı" qalır.
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!