"Coca-Cola"nın Yeni Qlobal Kampaniyası - Dillər Arasında Körpü | Banco.az

"Coca-Cola"nın Yeni Qlobal Kampaniyası - Dillər Arasında Körpü

Müəllif: Tamara Mustafayeva, Banco.az

Coca-Cola şüşəsini müxtəlif dilləri bir araya gətirən metaforaya çevirərək universal bölüşmə dilini təsvir edir.

Banco.az xəbər verir ki, “Coca-Cola” məşhur kontur şüşəsini fərqli dilləri birləşdirən güclü bir metaforaya çevirərək, bölüşməyin universal dildən daha üstün bir vasitə olduğunu vurğulayan “Hamımız Coca-Cola-nı Başa Düşürük” kampaniyası ilə diqqət çəkir.

Bu kampaniya dil, mədəniyyət və coğrafiyadan asılı olmayaraq, bir Coca-Cola bölüşərək qurulan anların insanları bir araya gətirə biləcəyini göstərir. Mərkəzində isə Coca-Cola-nın ikonik kontur şüşəsində birləşən, iki fərqli dildə yazılmış real hekayələr dayanır. Hekayələrdən biri soldan sağa, digəri isə sağdan sola yazılıb və bu iki mətn şüşənin siluetində görüşür. Ortaya çıxan vizual metafora bir mesajı çatdırır: “Nə qədər fərqli olsaq da, bir Coca-Cola bölüşmək bizi bir nöqtədə birləşdirir.”

Kampaniyada yer alan hekayələr real həyatdan götürülüb: Beynəlxalq üzgüçülük yarışından sonra eyni masada nahar edən iki idmançı, bilmədən yerli sakinin ərazisinə maşın saxlayan mübadilə tələbəsi və ya dil baryerinə baxmayaraq birgə oyun oynayan uşaqlar… Onları birləşdirən ortaq məqam — Coca-Cola vasitəsilə əlaqə qurmaqlarıdır.

Kampaniya çərçivəsində yalnız soldan sağa yazılan dillər (ispanca, fransızca, alman dili) deyil, həm də sağdan sola yazılan Dhivehi, Sindhi və Urdu kimi dillər də istifadə olunub. Bu yanaşma təkcə mətn baxımından deyil, vizual olaraq da birliyin gücünü nümayiş etdirir.

“Hamımız Coca-Cola-nı Başa Düşürük” sadəcə bir reklam kampaniyası deyil — bu, birlik, ünsiyyət və paylaşmağın yaradıcılıqla ifadəsidir. Coca-Cola bu layihə ilə qlobal bazarda mədəni müxtəlifliyi üstünlüyə çevirərək, markanın universal dəyərlərini yenidən müəyyənləşdirir.

Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

Facebook

Instagram

Telegram