Müəllif:Gülbəniz Hüseynli/Banco.az
”Müşahidələrimiz göstərir ki, Azərbaycanda əhali gəlirlərinin təqribən 10 faizini alış-verişə və xüsusən də geyimə xərcləyir”.
Bunu tanınmış ekspert Ahmed Kandemir deyib. O bildirib ki, son vaxtlar əhalinin qidadan sonra tekstilə pul sərf etməsinə əsas səbəb marketinq siyasətidir:
“Bildiyiniz kimi, hazırda geyim sektorunda 25-30 faiz məhsullar xaricdən gəlir. Bazarda qiymətlər arasında ciddi fərqin olması rəqabət və papulyarlıq yaradır.Nəticədə, alıcı yüzlərlə çeşid arasında seçim edib müqayisə etmək imkanı qazanır”.
Qeyd edək ki, 2024-cü ilin yanvar-may aylarında Azərbaycanda pərakəndə ticarət məntəqələrində toxuculuq məhsulları, geyim və ayaqqabılara 2 milyard 821.5 milyon manat vəsait xərclənib.
Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatına əsasən, bu göstərici ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 5% çoxdur.
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!