AccessBank "Ödəniş Kartları Departamentinin əməkdaşı" vakansiyası üzrə işçi axtarır. Vakansiya haqqında ətraflı məlumatı nəzərinizə çatdırırıq:
Vakansiya haqqında məlumat:
Tələblər:
Maliyyə-iqtisadiyyat üzrə ali təhsil
Ödəniş kartları sahəsində təcrübə - min. 2 il
Ödəniş kartları sferası üzrə biliklər
Beynəlxalq ödəniş sistemlərinin tələblərinə dair biiklər
Ödəniş kartlarının iş prinsipləri üzrə biliklər və onların inkişaf etdirilməsi üzrə təcrübə
Kart sistemi ilə işləmək bacarığı Azərbaycan, ingilis və rus dillərini bilmək
MS Office bilikləri (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
Təşəbbüskarlıq, analitik bacarıqlar, stress vəziyyətlərində özünü idarə etmək qabiliyyəti
Komanda daxilində məsuliyyətli və yüksək keyfiyyətli işləmək bacarığı və istəyi
Vəzifə öhdəlikləri:
Kart məhsulları və xidmətlərinin inkişafında və təqdimatında aktiv iştirak etmək
Biznes proseslərinin hazırlanması və təkmilləşdirilməsi
Beynəlxalq ödəniş sistemlərinin və prosessinq mərkəzi ilə yazışmalar
Normativ sənədlərin hazırlanması
Analitik məlumatlarla iş, hesabatların hazırlanması
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected]elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
Müraciət üçün son tarix: 14.06.2017