2030-cu ildə müştəri qazanma taktikası necə dəyişəcək? | Banco.az

2030-cu ildə müştəri qazanma taktikası necə dəyişəcək?

Müasir texnologiya markalarının istehlakçılarla ünsiyyəti dəyişib. Bəs 2030-cu ildə müştəri qazanma taktikası necə dəyişəcək?

Futurum Araşdırma şirkəti tərəfindən "Experience 2030: Müştəri qazanma taktikasının gələcəyi" adlı tədqiqat aparılıb.

Araşdırmaya görə, texnologiya yenidən qurulan müştəri qazanma taktikasının əsas hərəkətverici qüvvəsi olacaq və markalar istehlakçıların sürətinə çatmaq, inkişaf edən istehlak texnologiyaları ilə ayaqlaşmaq üçün müştəri ekosistemini yenidən qurmaq məcburiyyətindədirlər.

Çeviklik yanaşma və avtomatlaşdırma müştəri qazanma taktikasının hərəkətverici qüvvəsi olacaq.

Ted.az