“ABB” ASC İmişli filialına Ofis Meneceri vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi sağlamlaşdırma prosesində Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Komanda ruhunun gücünü hiss etmək, öz potensialınızı belə bir mühitdə reallaşdırmaq, daim öyrənərək biliklərinizi başqaları ilə də paylaşmaq və layiq olduqlarınızı əldə etmək üçün Sizi Azərbaycan Beynəlxalq Bankınınyaratdığı bu imkandan faydalanmağa çağırırıq.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məktubların müvafiq vasitələrdən istifadə etməklə qeydiyyatının aparılması və bazasının formalaşdırılması;
- Daxili təchizat-təminat məsələlərinin idarəedilməsi.
- Müştəriləri nəzakətli qarşılamaq, onların ilkin tələbatlarını öyrənmək
Davranış səriştələri:
- Komandada işləmə qabiliyyəti.
- Gərgin əmək şəraitində işləmə qabiliyyəti.
- Peşəkar, məsuliyyətli, diqqətli olmaq.
Vakant vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil.
- Kompüterdə iş bacarığı – MS Office proqramları
- Vəzifəsindən irəli gələn daxili qaydalara, məhsul və xidmətlərə, eyni zamanda daxili tariflərə dair yenilikləri izləmək və yüksək səviyyədə bilmək.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 10 aprel 2019-cu il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Ofis Meneceri (İmişli)” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az
Digər bank və maliyyə vakansiyaları ilə tanış olmaq üçün buraya daxil olun.