Çində istehlakçı inamı zəif olaraq qalmaqdadır | Banco.az

Çində istehlakçı inamı zəif olaraq qalmaqdadır

Müəllif: Tamara Mustafayeva, Banco.az

Çinli turistlər beş günlük Əmək Günü tətilində daha çox səyahət etsələr də, daha az xərcləyiblər.

Banco.az xəbər verir ki, məlumatlar dünyanın ikinci ən böyük iqtisadiyyatında İstehlakçı İnamının hələ də zəif olduğuna işarə edir.

Bazar ertəsi Çinin Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi sözügedən dövrdə turistik səfərlərin 2019-cu illə müqayisədə 28,2 faiz çox olduğunu açıqlayıb. Bununla belə, istehlak xərcləri sadəcə 13,5 faiz artım göstərib.

“Societe Generale”, “Goldman Sachs Group Inc.” və “Citigroup Inc.” kimi bankların məlumatına görə, bu, bazar günü başa çatan tətil boyunca səyahət edən hər bir şəxs üçün xərclərin 11,5 faiz azalması deməkdir.

“Goldman” iqtisadçıları bazar ertəsi axşam saatlarında dərc olunan qeyddə yazırlar:

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

“Adambaşına düşən xərclər qismən aşağı səviyyəli şəhərlərə daha çox turist axını səbəbindən azalıb və pandemiyadan əvvəlki səviyyədən geri qalıb. Bu, istehlakın azalmasının davam etdiyindən xəbər verir.”

Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

Facebook

Instagram

Telegram

Ən sərfəli krediti almaq üçün müraciət et