Loqolar öz məhsullarını istifadə etsələr, necə olardı? | Banco.az

Loqolar öz məhsullarını istifadə etsələr, necə olardı?

Hər gün saysız-hesabsız loqo ilə qarşılaşır və həyatımızın bir hissəsinə çevrilən məhsulların loqolarını dərhal xatırlayırıq. Hətta bu loqolar bizə acdığımızı, susadığımızı xatırladır, bir növ öz məhsullarından istifadə etməyə bizi təşviq edir. Bəs əgər tanınmış firmaların loqoları öz məhsullarından istifadə etmiş olsaydı, onların görünüşündə necə bir dəyişiklik olardı deyə heç düşünmüsünüzmü?

26 yaşlı tanınmış İtaliyalı dizayner Marco Schembri bəlkə də heç kəsin ağlına gəlməyən bu sualı əyləncəli bir çalışma ilə cavablandırmağa çalışıb.

Sözügedən layihə ilə bağlı Schembri belə deyir:

“Hər şey McDonald`s loqosu ilə başladı (aşağıda görəcəyiniz bir qədər çəkisi artan M hərfindən bəhs edir) və sonra digərləri əlavə olundu. Layihəyə böyük maraq olduğunu gördükdə isə davam etdirməyə qərar verdim.”

Çoxlu hamburger yemiş M hərfi ilə McDonald`s

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-15__880

Həddindən artıq kofe içmiş dəniz qızı ilə Starbucks

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri__880

Redbull içərək enerjisini iki dəfə artıran Redbull

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-16__880

Gilette (şəxsi qulluq məhsulları brendi)

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-17__880

Braun (kiçik məişət avadanlıqları və şəxsi qulluq vasitələri brendi)

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-11__880

Nutella (şokolad yağı brendi)

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-19__880

Zippo (alışqan brendi)

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-18__880

Həmçinin oxu: Tanınmış şirkətlərin loqoları bizə nə mesaj verir?

Tamara Mustafayeva, Banco.az

Ən sərfəli krediti almaq üçün müraciət et

Bank işi kursları

Banco Academy

Qeydiyyatdan keç